Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Takk for det.Gå privat om det er en mulighet? Sender masse gode tanker!
Åh så kjipt! Håper at det fortsatt er håp for deg og at du får komme inn raskt!Takk for det.
Privat er det ventelisteMå nok bare vente. Vurderer å ringe sykehuset i morgen i håp om å få time før.
Mine prognoser er etter de fant en 10 x10 cm muskelknuter i livmorveggen. De hadde egentlig lyst til å ta ut alt, men pga alder og ønske om nummer tre tok de kun knuten. Men med ingen garanti for om at jeg kunne bli gravid, 50% for å greie å fullføre og med KS.Masse varme tanker til deg! Dette var trist! Håper du får komme til behandling tidligere!
Kan jeg spørre hvorfor det bare var 50% sjanse for at det skulle gå bra? Du trenger ikke å gå i detaljer, altså. Blir bare bekymret om det kan være grunner jeg ikke har tenkt på selv.
![]()
Mine prognoser er etter de fant en 10 x10 cm muskelknuter i livmorveggen. De hadde egentlig lyst til å ta ut alt, men pga alder og ønske om nummer tre tok de kun knuten. Men med ingen garanti for om at jeg kunne bli gravid, 50% for å greie å fullføre og med KS.
Er vel derfor jeg er ganske sikker på at det har gått galt nå etter en så kraftig blødning med rent blodHeldivis ingen smerter
![]()

at det bare var en kraftig uskyldig blødning