Mest sannsynlig SA...

Sunnmøringen

Andre møte med forumet
Har hatt småååå blødninger siden onsdag.. i kveld eskalerte det kraftig.. med sterke smerter og mye blod, ble kjørt til legevakta på sykehuset for videre test. Legen sier at det har hendt seg at slikt har skjedd og det likevell har blitt barn av det, men at det hørtes ut som en SA.. tok noen tester for å se om jeg var i fysisk fare, noe jeg ikke var.. og sa at jeh får innkalling til gyn neste uke for å ta ul.. Etter å ha prøvd i 3 år.. vell for å si det slik.. jeg har det jævlig nå.... [emoji22]

Av egen erfaring, så mener jeg at blødning er aldri et bra tegn i en graviditet.

Tenker på deg og kjenner smertene du føler.
Sjølv vore prøvar i mamge år med ingen fullgådde svangerskap :Heartbigred

Sender deg en klem og håper på at dette ordner seg [emoji173]

Tusen takk alle! Har vert et forferdelig døgn for å si det mildt.. var ikke forberedt på at dette skulle skje.. men er også "godt" å få bekreftelse på at ting fungerer selv om det ikke ble denne gangen.. unner ingen denne fysiske og psykiske smerten.. og heller ikke den følelsen av tomhet man sitter igjen med..

Uff så leit og forferdelig. Sender deg masse omtanke. Håper du har gode mennesker rundt deg i tiden fremover

Av egen erfaring, så mener jeg at blødning er aldri et bra tegn i en graviditet.

Jeg har full forståelse for at du har vært gjennom noe traumatisk og at det føles vondt og urettferdig. - men er dette virkelig nødvendig å skrive på et forum? Her er det allerede flust av damer som har slitt med blødninger og vært ekstremt urolige, men sett liv på UL. Tiden vi er inne i er skremmende nok som den er, vi behøver ikke å lese dette i tillegg. Det er jo ikke sant en gang.

Tusen takk alle! Har vert et forferdelig døgn for å si det mildt.. var ikke forberedt på at dette skulle skje.. men er også "godt" å få bekreftelse på at ting fungerer selv om det ikke ble denne gangen.. unner ingen denne fysiske og psykiske smerten.. og heller ikke den følelsen av tomhet man sitter igjen med..

Utrolig trist å lese, Sunnmøringen. Masse lykke til videre!

Trist! Ønsker dere lykke til videre! Ikke gi opp ❤️

Jeg har full forståelse for at du har vært gjennom noe traumatisk og at det føles vondt og urettferdig. - men er dette virkelig nødvendig å skrive på et forum? Her er det allerede flust av damer som har slitt med blødninger og vært ekstremt urolige, men sett liv på UL. Tiden vi er inne i er skremmende nok som den er, vi behøver ikke å lese dette i tillegg. Det er jo ikke sant en gang.
Vi er nok mange som har opplevd blødning og det har gått bra, men vi er vel også like mange som har opplevd blødning og det ikke har gått bra.

Back
Topp