Mest sannsynlig MA..

Så mange triste nyheter på forumet for tiden! Ønsker dere lykke til videre, varme tanker fra meg :Heartred

Nemis❤️
Har faktisk ikke ord....
Er bare så trist på dine vegne...:crybaby2

Huff så trist å lese! Sender deg masse tanker og er godt din mann er sammen med deg! Ønsker dere all lykke til videre!

Så fryktelig trist at det endte sånn. Sender deg masse styrkeklemmer ❤️

:(:(:(:Heartred:Heartred:Heartred

Hei igjen! Tusen takk for fine meldinger ❤️ Da har jeg vært på sykehuset for en "second opinion". Det tok ikke mange sekundene før gynekologen her konkluderte med "ikke noe liv" :( Han målte også fosteret til å være 8+4. Jeg fikk tabletter for å sette det hele i gang, og skal ta de som utløser blødning på søndag. Skal på kontroll og samtale igjen om en måned.

Jeg kan med andre ord strykes fra terminlisten for september.

Ønsker dere andre masse lykke til videre i svangerskapet, og håper inderlig jeg er den siste som forsvinner fra gruppa. Ha en fin helg og nyt septemberspirene dere har i magen❤️ :)
Så trist å lese:(
Så bra at du hadde mannen din samme med deg.. er godt å ikke være alene når noe slikt skjer. Sender deg en varm og god klem❤

Så utrolig leit :( Får så vondt av dere. Jeg håper neste spire sitter til termin. Klem ❤️

så utrolig trist å høre :( sender deg mange tanker! Håper spiren sitter fort igjen, og at den holder seg fast i 9mnd neste gang!! krysser fingre!

Hei igjen! Tusen takk for fine meldinger ❤️ Da har jeg vært på sykehuset for en "second opinion". Det tok ikke mange sekundene før gynekologen her konkluderte med "ikke noe liv" :( Han målte også fosteret til å være 8+4. Jeg fikk tabletter for å sette det hele i gang, og skal ta de som utløser blødning på søndag. Skal på kontroll og samtale igjen om en måned.

Jeg kan med andre ord strykes fra terminlisten for september.

Ønsker dere andre masse lykke til videre i svangerskapet, og håper inderlig jeg er den siste som forsvinner fra gruppa. Ha en fin helg og nyt septemberspirene dere har i magen❤️ :)
Det var trist at du også skulle oppleve dette. Krysser fingrene for at du lykkes snart igjen. ❤️

Kjempetrist å høre. Synes det er så mange som får triste beskjeder :-( Lykke til videre og stor klem.

Så trist. Ta vare på hverandre og masse lykke til videre.

Takk, damer :) Det har vært to tøffe dager. Jeg har nå gjennomført Cytotec-kuren, og håper alt av rester kommer ut i løpet av de nærmeste dagene. Mister ikke håpet om å få til en liten spire igjen i nærmeste framtid! Ønsker alle masse lykke til videre i svangerskapet❤️

Håper det går fort, og masse lykke til med prøving på ny spire! ❤️

Back
Topp