Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist å leseHei igjen! Tusen takk for fine meldinger Da har jeg vært på sykehuset for en "second opinion". Det tok ikke mange sekundene før gynekologen her konkluderte med "ikke noe liv" Han målte også fosteret til å være 8+4. Jeg fikk tabletter for å sette det hele i gang, og skal ta de som utløser blødning på søndag. Skal på kontroll og samtale igjen om en måned.
Jeg kan med andre ord strykes fra terminlisten for september.
Ønsker dere andre masse lykke til videre i svangerskapet, og håper inderlig jeg er den siste som forsvinner fra gruppa. Ha en fin helg og nyt septemberspirene dere har i magen
Det var trist at du også skulle oppleve dette. Krysser fingrene for at du lykkes snart igjen.Hei igjen! Tusen takk for fine meldinger Da har jeg vært på sykehuset for en "second opinion". Det tok ikke mange sekundene før gynekologen her konkluderte med "ikke noe liv" Han målte også fosteret til å være 8+4. Jeg fikk tabletter for å sette det hele i gang, og skal ta de som utløser blødning på søndag. Skal på kontroll og samtale igjen om en måned.
Jeg kan med andre ord strykes fra terminlisten for september.
Ønsker dere andre masse lykke til videre i svangerskapet, og håper inderlig jeg er den siste som forsvinner fra gruppa. Ha en fin helg og nyt septemberspirene dere har i magen