Mest sannsynlig MA..

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Jeg har nettopp vært på tul, og føler meg knust:( Var i følge mine beregninger 9+0 i dag. Gynekologen lette lenge etter hjertelyd, og jeg kjente jeg ble mer og mer stresset. Hun målte fosteret til å være 8+4-8+5, tok bilder og sa jeg mest sannsynlig (99%) har en ma, og at hjertet har sluttet å slå de siste 2-3 dagene. Hun videresendte en henvisning til sykehuset i hjembyen min nå for å få en til vurdering (var hos gu i Oslo), og er på vei dit nå. Det er en halvannen times kjøretur, og veldig glad jeg har mannen min med meg.. Vi gråter om hverandre. Er innstilt på at det ikke er liv mer, og at jeg må forlate gruppa :(

Nei å nei :( Føler virkelig med deg! Er midt oppi en ma selv :( lykke til, håper den lille bare gjemmer seg ❤️

Å nei!!! :( håper virkelig ikke at det er riktig! Men så utrolig bra at du får komme til på sykehuset med en gang.

:( Håper hun har sett feil ❤️

Å nei så trist å lese :( Ta vare på hverandre ❤️ Godt du har mannen sammen med deg ❤️

Så utrolig leit å lese :( Jeg blir så lei meg på deres vegne. Jeg håper de tar så feil de bare kan og at de finner hjertelyd på lokalsykehuset ditt ❤️ Tenker på deg ❤️ klem

Uff så utrolig trist å høre :( Så bra at du ble henvist videre for en second opinion. Ikke gi opp håpet og skulle det være en MA håper jeg at du blir raskt gravid igjen! Trøsteklemmer :Heartblue

Å nei så utrolig trist! Du skulle jo få like gode nyheter som meg! Hva er dette for noe tull. Blir kjempe redd og lei meg på dine vegne :( krysser fingrene og håper virkelig hun tok feil og at dere får se hjerte og alt på sykehuset ❤️ masse lykke til :/

Hei igjen! Tusen takk for fine meldinger ❤️ Da har jeg vært på sykehuset for en "second opinion". Det tok ikke mange sekundene før gynekologen her konkluderte med "ikke noe liv" :( Han målte også fosteret til å være 8+4. Jeg fikk tabletter for å sette det hele i gang, og skal ta de som utløser blødning på søndag. Skal på kontroll og samtale igjen om en måned.

Jeg kan med andre ord strykes fra terminlisten for september.

Ønsker dere andre masse lykke til videre i svangerskapet, og håper inderlig jeg er den siste som forsvinner fra gruppa. Ha en fin helg og nyt septemberspirene dere har i magen❤️ :)

Last edited:
Å nei så trist! Ta godt vare på hverandre, også håper jeg kroppen ordner opp raskt og at dere er tilbake når dere er klare for det. Mange klemmer ❤️

Off så utrolig trist :( kan tenke meg det er forferdelig med en slik beskjed :( håper det går bra med deg framover, og at dere blir raskt gravide igjen! Klem<3

Dette var veldig trist :( Håper du blir fort gravid igjen <3 Klem <3

Back
Topp