Mest sannsynlig gutt i magen?

Mammatoo

Glad i forumet
Hadde sex èn gang den mnd jeg ble gravid og det var nøyaktig på dagen jeg hadde EL. 
Siden "gutte-sædcellene" er dem som svømmer raskest, er det ikke da høyst sannsynlig at jeg har en gutt i magen? Hva er sjansen for en jente? 

Har en gutt fra før av, men dette sv.skapet har ikke noe til felles med det forrige så langt ... 

Hos noen stemmer det, andre ikke.. og jeg er i samme situasjon som deg... så blir spennende å se ;)

Spennende ja :)

Samme situasjon her.. Ekstra spennende ettersom jeg har en av hver fra før! =) hehe

immababy skrev:
Hadde sex èn gang den mnd jeg ble gravid og det var nøyaktig på dagen jeg hadde EL. 
Siden "gutte-sædcellene" er dem som svømmer raskest, er det ikke da høyst sannsynlig at jeg har en gutt i magen? Hva er sjansen for en jente? 

Har en gutt fra før av, men dette sv.skapet har ikke noe til felles med det forrige så langt ... 

Det er vel en økt sannsynlighet for gutt, ikke mest sannsynlig for gutt.
Tror nok ikke sjansen for gutt øker mer enn en 2-3 % ved å ha sex på EL-dagen..

Live2Learn skrev:
Samme situasjon her.. Ekstra spennende ettersom jeg har en av hver fra før! =) hehe

Det har jeg også, så derfor er det også ekstra spennende for oss også denne gangen ;) Hvilke klær får vi brukt om igjen!!???? 

Jeg var HELT sikker på at det skulle bli gutt her, siden vi hadde sex på EL dagen (helt sikkert, brukte tester).
Men her har 2 forskjellige leger begge sagt det er ei jente.

Så her stemmer det ikke! :)

Det der har ingenting å si. Kanskje på noen - men det vil alltid være avvik fra "regelen".
Jeg har blitt gravid to ganger, på samme tidspunkt i syklusen (dagen for positiv EL-test) - og jeg har en gutt fra før og venter jente nå.

I teorien skulle jeg fått to gutter, siden hyrdestunden var så tett opptil EL.
Så jeg tror ikke noe videre på det at sjansen er størst for det ene eller andre. Her er det tydeligvis førstemann frem

Vi hadde kun sex på el-dagen måneden jeg ble gravid, og ultralyd sier det blir en jente :-)

Stemte ikke med oss. Vi har tre gutter fra før, og var 100% sikker på gutt nr fire. Men i følge to ultralyder, så er det jente i magen denne gangen 

Back
Topp