MEST EFFEKTIVT TIL Å SETTE IGANG FØDSEL

HADDE DU GÅTT "TIDA" DA?   
KAN MASSE SEX FØRE TIL AT FØDSELEN SETTER IGANG FOR TIDLIG?
HAR HØRT AT ORGASMER ER BRA FORDI DET VIRKER AVSLAPPENDE OG FORHINDRER FOR TIDLIG FØDSEL...
OG HAR HØRT AT SÆDEN KAN SETTE IGANG EN FØDSEL....
[8|][8|][8|][8|]

ja... var bare to dager før termin.. Det må vell være modent inni der for at det skal funke tror jeg..

Akupunktur og stripping

ORIGINAL: lita_19

Hadde sex jeg og vi rakk neste8n ikke å bli ferdig før veene mine begynte for å si det sånn. Gikk kanskje en halvtime etterpå så var det i gang.. hehe

For noen heldig griser[:D][:D][:D][:D]

Jeg har blitt satt igang på sykehuset med medikamenter begge gangene og kan ikke si det var spesielt effektivt første gangen. Ble også fortalt at dette ikke var noen god måte å starte på.
Med nr 2 gikk det veldig greit, men var da 10 dager på overtid og sikkert ganske klar. Forøvrig tror jeg babyen kommer når den er klar uansett hva man bedriver....

Jeg prøvde ALT som var da jeg skulle ha tulla mi.. Sex, gåturer, vasking, lakserolje, bringebærblad, trapper, gni brystvorter osvosvosv.. ingenting som funket. Gikk 11 dager over, da orket jeg ikke mer og fikk satt igang på sykehuset. Riene startet med en gang, men tok fryktelig lang tid da.

Lykke til!!

Jeg prøvde alt i over 3 uker...Da mener jeg alt.....!!!! Alle kjerring råd..Løp trapper, hadde masse sex, varme kluter på puppene, massere brystvorter osv..osv...Jeg gikk 17 dager over tiden i 2002![&:]

jeg prøvde alt for å starte fødselen.hoppe tau,gå i trapper,drikke en type te,danse,masse sex, men ingen ting virket
.men vil ikke anbefale å få modningstabeletter for det kan ødelegge fødselen.den ødela min.bare tullrier med 30sek mellomrom i 3 timer.da jeg endelig fikk epedural siden jeg hadde masse ledninger på barnet og meg, virket den bare i 20 min.så det var bare å holde ut i senga.fikk ikke lov til å stå opp engang.
da det endelig var 10cm åpning og skulle begynne å presse stoppet riene helt opp etter 7 press.de prøvde med sugekopp siden ungen nesten var ute.jævlig ont(når man ikke har vont)men det funket ikke,så datt hjerte lyden masse ned, dermed haste keisersnitt.i full narkose.datteren vår måtte gjennopplives(tok over 3 min).gubben sto å så på alt.han var livredd. dette er ikke noe jeg virkelig anbefaler til noen.så jeg håper noen leser dette før de bestemmer seg for denne metoden.legen har flere andre metoder.

lykke til:)

Akupunktur satte i gang min. Men - ingen ting virker før babyen og kroppen din er klare for det[;)]

Back
Topp