MEST EFFEKTIVT TIL Å SETTE IGANG FØDSEL

airam

Flørter med forumet
Eg lure på om noken føler de fekk til å "sette igang" fødselen sin?
Ka metode brukte dåke, og korti begynte dåke?
Er så mange tips, alt fra gnikke på et punkt på foten til å drikke en spesiell te...  Lurer sånn på om det er noke som ser ut til å "fungere" bedre enn andre ting.
Korti  begynner man med det? har hørt alt fra uke 34 og oppover. Er det noken som har prøvd en metode når de var i uke 34 f.eks, og født da??????
LURER FÆLT.....[8|][:)]

har lest i BV. forumet her, at bringebær te/kapsler skal hjelpe, og at massering på bastputa ved foten skal også hjelpe, også masse sex... Men ifølge min almennlege/og i tilleg er han barnelege hjelper ingenting, og bebisen kommer når den skal! ønsker deg lykke til [;)]

Dytter litt på denne jeg....... er også nysgjerrig på dette

Trur egentli ikkje at babyen kommer før den er klar eg...[:D]
Eg prøvde med sex... ja eg fekk rier etter ein time[:D][:D] men det stoppa opp etter 12 timer med rier.. og eg var da 3 dager over tida.. blææ!!

Men du vil vel ikkje at ho skal komme no alt??

NEI, VIL IKKJE AT HO SKA KOMME UT NO!![:D]    D HADDE PASST LITT DÅRLIG....
EG LURE BERRE PÅ OM DESSE TIPSENE VIRKELIG FUNGERER.
KEM ER DU DA?????[8|] 

Hehe.. no kan du lura[:D]

HAr høyrt så masse forskjelligt.. sex, puta, vasking, trapper, te...bla bla..
Trur kanskje det er litt tillfeldig eg da...[:D][:D]

SEI D DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  SKAKJE SEI D T NOKEN EG[:)]   DU FÅR GI HINT SÅ SKJØNNE EG D KANSKJE?  URETTFERDIG AT DU VEIT KIN EG E![:-] OM DU IKKJE TAR FEIL DA....?  KOR E DU FRA DA?

eg tar ikkje feil nei.. eg veit!!!
hihi.. du er fra F....R.. eg og...[:D].Jenta di går på turn med gutten min..hehe

[8|]    A ?

OJ!!!!!!!! DU MÅ IKKJE SEI D NAVNET RUNDT FORBI...... DET ER IKKJE HEILT BESTEMT ENDA....DET  ER PÅ LURE STADIET...[:D]  TRUR KANSKJE EG VEIT...MEN EKJE SIKKER...

Er vennina til S...E... du pase H... ei lita stund..
Skal ikkje sei noko eg nei..
Men det er eit kjempe fint navn ja..

...NEI D VA  VISST  IKKJE DEG D..... DEN EG TRUDDE DU VA HAR IKKJE EI DATTER SOM HEITE AMALIE.....  JAJA, SKAL NOK FINNE UT AV DET[;)] KANSKJE....[8|]

Hehe eg er ikkj e Tone nei..
Ja kanskje du finn ut av da..

VAKJE TONE EG TRUDDE...    E DU SAMMEN MED F?

hihi.. bra..

sorry.. kuppa vist heile tråden din eg

Hadde sex jeg og vi rakk neste8n ikke å bli ferdig før veene mine begynte for å si det sånn. Gikk kanskje en halvtime etterpå så var det i gang.. hehe

Back
Topp