mess tv

nordlands pia

Glad i forumet
har vært inne på et annet forum der det diskuteres noe som var sagt av johannes på mess i dag. han mente vi ikke skulle amme offentlig pga at det luktet av puppene våre. å at vi som ammer skulle holse oss vekke fra offentlige plasser. hva synes dere jenter om slike utsagn???????? jeg blir provosert og forbanna. her skal vi akseptere homofile og deres legning mens vi som ammer bare skal forsvinne med unga våre. dette er en mann som han snakket om å få  barn selv. adoptere går jeg ut i fra.hvor er toleransen. vi skal vise tolerangse overfor dem. det er jo som om vi skulle sagt at homofile burde holde seg borte fra offentlige steder. men bi så sur asso

Folk med sånne meninger fortjener ikke respekt! Spesielt når det kommer fra en person som han! Som burde være rimelig ydmyk i utgangspungtet!!! [:@] Forbanna femikladd!!

ORIGINAL: Nikki!

femikladd femikladd femikladd.......håper han er her inne å leser[8|][8D]

Det skulle faktisk ikke forundre meg! [&:]

heilt enig med deg puselura men man må få lov å reagere å bli provosert da dette kommer fra en mann som ikke gjør annet enn å sitte å tyte om at alle må godta og akseptere homofile.vi må godta at homofile skal få barn og så fort man sier litt i mot så er dette trakasering.da hyler å griner de. men å sitte selv å rakke nes å trakkasere andre det kan de. han badyrer han vil bli en god far og syns han skal ha rett på adopsjon. men syns ikke det er så rart at folk ikke syns dette er ok når han trossalt sitter på dette viset. jeg har ingen ting i mot homofile men syns faktisk de skal vise oss andre litt respekt åsså.jeg syns ærlig talt at slike meninger er heilt forkastrelig.å han mener vi skal la ham adoptere. skulle likt å høre hyl og rop fra han hvis noen hadde sagt han skulle fjerne seg fra det offentlige rom pga at han er homo å at noen føler seg støtt og ikke liker dette. da hadde det blitt rabalder. men det sier jo litt om modenhet og hva dritt tvnorge faktisk bruker sendetid på.

ja det gjør jeg åsså men syns det er litt rart at ikke mess eller tv norge oppfatter at de taper seere og at noen hos dem trakkserer andre mennesker. fatter ikke at de faktsk vil sende slik dritt.men men vi kan vel ikke gjøre noe med dette. men ville bare se hvilke synspungter dere andre jentene har her inne.[:D][:D]litt morsomt å se veit du

men seriøst lukter det noe av puppene da?

mess tv er virkelig gruuusomt, og han fyren der er helt på grensa til å være et totalt utslitingsmoment. tror han snakker før han tenker altså. makan! 

hehe, virker som om det der er et tema som kommer opp på messtv hver vår, synes jeg har hørt at de fleste der inne har skreket om amming på offentlig plass, og barnevogner på kafe nå i flere år.
Er jeg ute med mine unger og dem skal ha mat så får dem mat, så enkelt er det for meg ihvertfall [8D]

ja, ærlig talt. rart at ikke de skjønner at barn er NATURLIG og ikke ekkelt. skal man gjemme seg vekk i en avsides sti i skogen for å amme da? 

HAHA...gått på skole med han....han har ikke så mye å si...han har blitt mye merklig de siste årene....[:@][:@]

Blir sur nå

ORIGINAL: Puselura

Men nå må vi tenke logisk da dere. Dette er en fyr med en jobb som går ut på å skape reaksjoner hos de som ser på. Hovedoppgaven til alle mess-ansatte er vel å få flest mulig til å sende inn meldinger dit? Uansett, så er dette hans mening. Og det finnes sikkert mange der ute med samme mening som han. Men vi kan vel ikke la oss knekke av det? En hver har rett til å ha meninger om noe. Dermed kan de som velger å amme offentlig bare fortsette med det, og de som ikke vil det har all rett til å la vær. :o)
Så som oppsummering på dette lange innlegget:
Drit i hva andre sier, og gjør det som passer best for deg selv.

Yeah!

Jeg er enig med deg i at de sier ting for å skape reaksjoner, og for å lure penger ut av folk ved å få dem til å sende inn svindyre sms'er [:@]

Og det hadde vært helt greit om han sa at han ikke likte å se ammende kvinner, at han synes det var støtende av en eller annen saklig grunn! Men å si at det LUKTER VONDT av puppene dems!?!? Hallo??? Det blir bare barnslig! Og en sånn uttalelse respekterer jeg overhodet ikke!!

Blir like dumt som å si at det lukter p... og r.. av kjeften til homsene det! [>:] Og at de derfor ikke skulle vise seg offentlig!?

Nei ærlig talt!

Jeg har ingenting i mot homser/lesber, men de skal respektere andre mennesker før de krever å få respekt selv! [X(] 

En ting jeg alltid har lurt på med homser..... Nå er det veldig mange som oppfører seg helt vanlig da. Men de som er sammen med en gutt som er mer feminin enn ei skikkelig feminin jente.... Hvorfor vil de ikke heller ha EN JENTE?? Gutten er jo som en jente, liksom..... Går det KUN på det seksuelle da? For det kan jo ikke være maskulinitet og tøffhet osv som de tenner på da...?

ORIGINAL: lykkeligemeg

ja, ærlig talt. rart at ikke de skjønner at barn er NATURLIG og ikke ekkelt. skal man gjemme seg vekk i en avsides sti i skogen for å amme da? 

Ja, her i Østfold er det mange små stikkveier inn i skogholdt hvor det står skiltet "Ammestien" ... Har ikke dere det i Bergen eller? [:D]

Gidder ikke bli provosert av den lille dritten der engang. Han er så latterlig hele fyren atte.
Og greit nok at de skal tjene penger og få folk til å skrive inn til de, men det er verst for han det. Han som får fly forbanna småmødre på nakken!![:D][:D]

Møter jeg han en gang skal jeg gni det lille hodet hans inn i melkesprengte pupper [:D][:D][:D]

blåbobler: STEMMER! det kryr jo av sånne stier her. dumme meg. jeg burde strengt tatt ha tenkt litt lengre før jeg uttalte meg der!

ORIGINAL: Nikki!

jeg kommer til å slenge puppa fram over alt når ungen min er sulten!=)

Jeg også!! [:D]

Jeg har alltid vært en person som ikke bryr meg døyten om hva andre folk synes om meg! Så lenge jeg og mine egne er fornøyde, så kan andre si/mene hva pokker de vil egentlig.

Og jeg er litt sånn som sier meninga mi, uten å være redd for om folk skal mislike meg av den grunn. Hvis de gjør det så var det jo like greit å finne det ut. Ellers hadde de jo likt meg på feil premisser, hvis du skjønner? Jeg sier ikke meninga mi hvis det kan støte folk, jeg er ikke fæl liksom! Jeg går ikke bort til en person å sier at jeg synes den genseren var stygg på deg e.l.
Jeg mener mer sånn at jeg sier meninga mi om amming, om politikk, om homofile, om alkohol, om forbrytere, om utlendinger, om røyk og om alt sånt. Men det blir MIN egen mening i en stor generell sak, liksom. Og da sier jeg ALLTID hva jeg mener. Selv om de 10 andre jeg sitter sammen med mener noe HELT annet! Jeg er ikke sånn "Go with the flow" [:D]

ORIGINAL: fruluna

Gidder ikke bli provosert av den lille dritten der engang. Han er så latterlig hele fyren atte.
Og greit nok at de skal tjene penger og få folk til å skrive inn til de, men det er verst for han det. Han som får fly forbanna småmødre på nakken!![:D][:D]

Møter jeg han en gang skal jeg gni det lille hodet hans inn i melkesprengte pupper [:D][:D][:D]

Hei Nordlands pia!
Skjønner at du blir irritert og forbannet av den mannen. Jeg har sett en del program med han og jeg har kun en ting og si og det er at på TV er han en stor dust. Er ikke konsekvent og sier ting som han vet provoserer nettopp for å få folk til å sende inn slik at han kan tjene penger på å sitte der.  Jeg har ikke noe imot homofile og om de vil adoptere synes jeg det er greit men noen av holdningene hans er helt på trynet.
Han sier så mye dumt at jeg bare blir sittende og le av han.
Klart vi skal få lov til å amme våre barn. Behøver dog ikke å sitte å flasche puppen for alle når man er offentlig da det kan støte noen. Men amme kommer nå jeg ihvertfall til å gjøre...

Back
Topp