Meslinger?

Futurah

Elsker forumet
Hvor lenge etter 15mnd-vaksina kan de små få reaksjoner? Leah hadde plutselig masse små røde prikker i ansiktet da vi kom fra bhg+byen i sted...[:-]

Synes å huske fra forrige man at det er ca 5-12 dager etter vaksinen.  Eldste min fikk også utslett etter vaksinen, men fikk det på bena [:)]

Hmmm... Hun fikk vaksina den 12/8, altså 19 dager siden. Blir litt bekymra nå jeg [&:]

her kom det fjerde dagen, og da snakker vi om prikker over heeeeeele seg. og feber da...

Hvordan går det med snuppen din i dag ?

ORIGINAL: Metemor

Hvordan går det med snuppen din i dag ?

Takk som spør! [:)] Vi var hos legen i dag og han sa det mest sannsynlig var en sein reaksjon på vaksina. Noen blemmer fikk hun i forrige uke, og da trodde vi det var en mygg som hadde gått berserk eller noe, men det var noen få vannkopper sa'n. Holdt henne hjemme for sikkerhets skyld og jeg syntes så synd i henne! I mårra skal hun få dra, og da tipper jeg det er ei som blir glad. Hun var helt i hundre da jeg henta henne sist. Ville ikke dra hjem [:D]

Så bra hun er i bedre form [:)] Jeg tenkte vannkopper jeg, men det var ikke det likevel da? Spent på om vi får noen reaksjon på sprøyta jeg. 

Godt å høre det ikke var noe mere alvorlig [:)] ! Tenker meg lille LykkeLeah er klar for bgh i morgen ja, er så kjekt å høre at maigullene trives [:D]

Back
Topp