Merksnodige saker

Apeloffen

Forumet er livet
Når jeg spiser kiwi, så får jeg ei ufattelig kløe på nesetippen[&:] Kjipern, for kiwi er godt[;)]

Gubben fortalte meg i dag, at når han spiser salat (eller noe i selve salaten) så får han nesten bestandig ei forfærdelig kløe på øreflippen[8D][&:]

Noen flere med sære skavanker?[:D]

Hehe[:)] Når æ klør mæ i øret, eller stapper inn q-tips der, begynner det å klø i halsen min..... utrolig merkelig[:)]

[:)]Heinz tomatketsjup gir meg blemmer i munnen..... All annen ketsjup går helt fint[8|]

ORIGINAL: chantonet

vet ikke om dette også gjelder andre : men ananas sviiiiiiiir i munnen [&:]

Her også...

Og av Kiwi blir jeg RU på tunga!!!

ORIGINAL: Englevalpen

Hehe[:)] Når æ klør mæ i øret, eller stapper inn q-tips der, begynner det å klø i halsen min..... utrolig merkelig[:)]

Haha, jeg begynner å hoste! [:D][:D] Men er kun i det ene øret...... hehe

eyy  ! her også (noen ganger)

jeg hoster å brekker meg når jeg tar q-tips inni øret.
blir kvalm hvis noen tar meg på knærne eller under bena+tærne.
blir svimmel å kvalm hvis noen gynger meg feks i stolen uten at jeg gjør det selv.
får ising i hele kroppen når jeg ser et sår.
får vann i munnen av å tenke på sure ting el snop.

ORIGINAL: TonjeTøsa

her og.. når det klør i ørene så bruker jeg å klø meg i halsen liksom... men det er jo en connection mellom øre, nese og hals så det er jo ikke så rart egentlig.

Sant det! Men sambo klør sæ ofte i øran å bruke q-tips, men han får ikkje kløe i halsen da, så må vell være mer følsomt hos noen da...hmmm

Hvis jeg hører noen som lager sånn "prompelyd" med tunga, så begynner jeg alltid å klø i munnen og på tunga...snålt..[8D]

Vet ikke helt om det passer inn her, men jeg har et par greier som er litt rar til å være jente, kanskje.

Jeg HATER å bli tatt på håret. er ikke at jeg er redd for frisyren, men kan ikke fordra at folk stryker meg over håret, pusker el. Å bli fikset på håret er greit, klippet eller farget, det er noe annet. Men om sambo prøver å puske meg på håret får jeg frysninger.

Jeg kan ikke fordra å bli kyssa på halsen! De fleste jeg har fortalt det til, reagerer med: seriøst? det er jo så deilig!
Jeg liker det ikke. Vet ikke helt hvorfor, men syntes det er ekkelt. Her er det sambo som blir kyssa på halsen [;)]

ORIGINAL: trusa

Jeg får kløe i hele kjeften og halsen av kiwi, jeg.
samme her,

hehe, her var det mye merksnodige greier ja[:D]

Kom på en ting til om meg da.. Når jeg ser på f.eks en av de her figurene til Espen Eckbo.. Husker ikke hva han kalles, men uansett.. han røyker og er er en smule tett i nesen høres det ut som. Ser for meg at han er inngarva i gammel røyklukt..ja..ser for meg at han har litt tungt for å puste, og når jeg ser på han, så får jeg tungt for å puste selv[8|][&:] 

Ble rotete det der[:D]

jeg får vondt i rævva når jeg ser eller hører om noe som er vondt....[X(][:D]

ORIGINAL: Bekki 07

Merkelige folk[:)][8D][:D]

vet ikke om dette også gjelder andre : men ananas sviiiiiiiir i munnen [&:]

her også [:'(]

Jeg kiler i halsen når jeg er veldig tissetrengt, og endelig får tisse[:D][:)][:)][:)]

dytt[8D]

Hver gang været skifter får jeg vondt i høyre pekefinger og langefinger[:-]

ORIGINAL: mammatilTheodor

jeg får vondt i rævva når jeg ser eller hører om noe som er vondt....[X(][:D]

Haha, jeg får det i knærne!
har urolige bein når jeg er overtrøtt, og når jeg stresser, gruer meg veldig til noe, eller har sittet lenge og fiklet med noe smått, så klør det i knærne og jeg må  bevege på beina masse.
Samme når jeg ser noe vondt eller ekkelt.

Back
Topp