S SatSuma Flørter med forumet 31 Aug 2008 #1 Tåler ullklær varmen fra strykejernet hvis en skal stryke på merkelapper? Hvordan pleier dere å merke ullplaggene?
Tåler ullklær varmen fra strykejernet hvis en skal stryke på merkelapper? Hvordan pleier dere å merke ullplaggene?
Fersken Gift med forumet 31 Aug 2008 #2 jeg pleier å stryke fast navnelappen på vaskelappen eller merkelappen i nakken, og det pleier å gå bra![:)]
jeg pleier å stryke fast navnelappen på vaskelappen eller merkelappen i nakken, og det pleier å gå bra![:)]
B BambinoLukas Gift med forumet 31 Aug 2008 #3 Jeg skriver med tekstilpenn på vaskelappen jeg... Orker ikke den strykinga [8D]
Molsy Forumet er livet 31 Aug 2008 #4 Jeg stryker dem på jeg ja, hjemmestrikkede klær har jo ikke merkelapp. Har gått bra så langt. [:)]
Smiley80 Forumet er livet 31 Aug 2008 #5 ORIGINAL: mammasilje Det går bra å stryke på, men kjøp Taggit's! Kjempeenkelt! Hva er det?
Juliejr Forumet er livet 31 Aug 2008 #6 ORIGINAL: Molsy Jeg stryker dem på jeg ja, hjemmestrikkede klær har jo ikke merkelapp. Har gått bra så langt. [:)]
ORIGINAL: Molsy Jeg stryker dem på jeg ja, hjemmestrikkede klær har jo ikke merkelapp. Har gått bra så langt. [:)]