merking av klær

Buffi

Forumet er livet
Dere snakker om en tusj som dere bruker til dette. Hvor kjøper dere den? Og er det bare til å skrive på klærna og ingenting forsvinner når en vasker klærna[8|]

Tekstiltusj kjøpt på bokhandel bruker vi. Sitter fint, skriver på merkelappene ca [:)]

ORIGINAL: papayamammaen

Tekstiltusj kjøpt på bokhandel bruker vi. Sitter fint, skriver på merkelappene ca [:)]

OK

takk[:D][:D][:D]

ORIGINAL: suki

Har ikke blitt så mye merking av klærne til TS enda siden hun går i så liten b.hage. Men de klærne jeg har merka er med sprit-tusjpenn. Ikke spesielt beregna på tekstil den jeg har, men sitter som et skudd og syns like godt etter noen runder i vaskemaskin.

Ok..Når går snuppa mi i en stor barnehage..Så derfor har jeg satt igang med dette prosjektet..Men får kjøpe meg en penn da..Hørres mye kjekkere ut det enn å stryke dem på

Vi har en tusj som vi kjøpte på bokhandelen, men jeg syns den falmer litt etter at jeg har vasket klærene. Bruker også sånne navnelapper som jeg stryker på, men blir lett for at jeg heller finner fram tusjen istedenfor strykebrettet når noe skal merkes[:)]

<

Back
Topp