Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off det bekkenet... Hva gjør du får å holde ut med smerter? Har du hatt det før? Jeg er sååå redd for å få bekkenløsning og vil gjøre alt for å forebygge det!Jeg blir syyyykt låk i puppene når jeg ligger på rygg i sengen for å så snu meg. Gjør djevelsk vont!
Ellers går d i bekken smerter, og strekke smertee
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Legger meg med en dyne mellom beina å ligger helt still…. Hahaha. Ikke så gale bekkene enda men strekk smerte er d nokk av. Vil ikke ta smertestillende så biter tenna sammen og holder ut. Vert det in the end alikavelOff det bekkenet... Hva gjør du får å holde ut med smerter? Har du hatt det før? Jeg er sååå redd for å få bekkenløsning og vil gjøre alt for å forebygge det!
Excuse me, Damn that autocorrect!
Å du er tøff!!! Tvi tviLegger meg med en dyne mellom beina å ligger helt still…. Hahaha. Ikke så gale bekkene enda men strekk smerte er d nokk av. Vil ikke ta smertestillende så biter tenna sammen og holder ut. Vert det in the end alikavel![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha takk. Høres ikke tøff ut når jeg ligger å offer megÅ du er tøff!!! Tvi tvi![]()
Excuse me, Damn that autocorrect!