Merker veldig lite nå.

Chastli

Flørter med forumet
Noen flere? Har ikke vondt i puppene, ikke særlig trøtte, ikke kvalm, ingen strekninger:/ Hadde det ikke Vært for at tante rødt ikke er her og litt oppblåst innimellom så hadde jeg ikke trodd noe på det. Kun 9+1 idag:) Kanskje heldig da.

Samme her. Trøtt eneste. Er 9+4 men jeg tror jeg er mindre... Blir spennende på ul. Men er i nesten alt for god form.

Excuse me, Damn that autocorrect!

Last edited:
Jeg begynner å bli i bedre form nå.. Syns det er litt skummelt siden jeg hadde så mye symptomer tidligere i svangerskapet. Er 13+0 i dag :)

Jeg blir syyyykt låk i puppene når jeg ligger på rygg i sengen for å så snu meg. Gjør djevelsk vont!
Ellers går d i bekken smerter, og strekke smertee

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

samme her ;) bare sliten ,og slete litt med magen, utenom d er kvalmen vekk, og puppene ikke sååå ømmme lenger :P

Jeg blir syyyykt låk i puppene når jeg ligger på rygg i sengen for å så snu meg. Gjør djevelsk vont!
Ellers går d i bekken smerter, og strekke smertee

Off det bekkenet... Hva gjør du får å holde ut med smerter? Har du hatt det før? Jeg er sååå redd for å få bekkenløsning og vil gjøre alt for å forebygge det!

Off det bekkenet... Hva gjør du får å holde ut med smerter? Har du hatt det før? Jeg er sååå redd for å få bekkenløsning og vil gjøre alt for å forebygge det!

Legger meg med en dyne mellom beina å ligger helt still…. Hahaha. Ikke så gale bekkene enda men strekk smerte er d nokk av. Vil ikke ta smertestillende så biter tenna sammen og holder ut. Vert det in the end alikavel;)

Hadde bekkenløsning med første ja så gruer meg til det blir verre

Håper bekkenløsningen gir seg for dere og ikke kommer min vei, hadde det ikke med første og ønsker nok ikke å få det nå :/

Legger meg med en dyne mellom beina å ligger helt still…. Hahaha. Ikke så gale bekkene enda men strekk smerte er d nokk av. Vil ikke ta smertestillende så biter tenna sammen og holder ut. Vert det in the end alikavel;)

Å du er tøff!!! Tvi tvi :)

Å du er tøff!!! Tvi tvi :)

Haha takk. Høres ikke tøff ut når jeg ligger å offer meg;)

Back
Topp