Merker man om det er to i magen?

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Ja det lurer jeg på.....[:D]
Merker man tidlig dersom det er to i magen, eller kommer det som oftes som et sjokk når en går på UL i uke 17-19??
Jeg bare lurer....jeg har ingen tro på at det er to i min mage altså[8D][:)]

Hadde ingen aning før ordinær ul...[;)]

ORIGINAL: Fragglen Vips

Oi....spennende da[:)]
Regner med det kom som et lite sjokk da eller?[;)]

ORIGINAL: *Sommerbabyer*

magen kom fortere + kjempe kvalm
du hadde jo 3[8D][8D]

ORIGINAL: idapjus

ORIGINAL: Frustrert Frue

Ja det lurer jeg på.....[:D]
Merker man tidlig dersom det er to i magen, eller kommer det som oftes som et sjokk når en går på UL i uke 17-19??
Jeg bare lurer....jeg har ingen tro på at det er to i min mage altså[8D][:)]

merker ikke at det er to liksom. Men jeg vet jo etter ul hvor dem ligger da, og da veit jeg jo hvem som sparker hvor. Men hadde jeg ikke vist det, så sier jeg nei..

Ja jeg tenkte på om man hadde sterkere symptomer eller om magen kom raskere. Spennende da med to [:)]

Merka ingenting. Fikk litt plutselig mage, men jordmor mente kanskje jeg var lengre på veg[:)]

Ei eg kjenner trodde ho skulle ha 1 baby..
Alt tydet på det, både UL og andre jevnlige undersøkelser..
Men under fødselen ble det fort oppdaget at det kom ei pittelita jente etter en stor gutt[8D] 
Jenta har ligget i klem hele svangerskapet, så det synes godt på ho mange år etterpå. Smalt ansikt og skjev i kroppen, mens gutten er stor og kraftig.

ORIGINAL: KoseMammaen

Ei eg kjenner trodde ho skulle ha 1 baby..
Alt tydet på det, både UL og andre jevnlige undersøkelser..
Men under fødselen ble det fort oppdaget at det kom ei pittelita jente etter en stor gutt[8D] 
Jenta har ligget i klem hele svangerskapet, så det synes godt på ho mange år etterpå. Smalt ansikt og skjev i kroppen, mens gutten er stor og kraftig.

Oi....tenk å ikke oppdage det på UL engang....
Jenta må ha ligget godt gjemt ja [&:]

Det kom som ett STORT sjokk på Ordinær ultralyd i uke 18!
Magen kom ikke fort, men poppet ut rundt uke 20!
Men jeg var super kvalm og spydde 24/7, kunne ikke gå på butikken uten å spy, så spy-posen var alltid med meg![8D]

ORIGINAL: thejohan

ORIGINAL: Fragglen Vips

Merka ingenting på magen? At den kom kjapt, liksom?

merket ikke noe på magen nei. Gikk med mine vanlige klærtil jeg var 14 uker på vei og var heller ikke særlig dårlig[:)] bare veeeeeldig trøtt!  Men jordmoren skjønte med en gang hun så meg at her må det være fler[:D] 

Jeg hadde jo ikke noe å sammenligne med siden jentene er mine første..[:D] Var stuptrøtt og klein i mange uker, men aner ikke om det ville vært likt dersom det bare var en inni der. Men da de begynte å sparke og romstere inni magen merka jeg det GODT[;)] hehe.. Magen kom fort, rundt uke 11-12 men ikke noe voldsom mage da! Kan hende den ville vært like stor eller liten med en??  

Fikk sjokk på ul i uke 8+ da jeg så to bamsemums ja[8D], var absolutt ikke i mine tanker at det kunne være tvillinger! Men som sagt så ante jeg jo ikke hvordan det skulle være heller siden jeg var førstegangs.

Så jeg skjønner ikke heeelt hva du mener med om man merker det er to [8|].  

Tror nok det skal en del til for å kjenne at det er to ja...
Jeg kjente det bare når begge prøvde å presse seg ut av huden min på hver sin side inni magen[:o][&:] Da så man begge to godt ja[:-]

Back
Topp