Merker jeg blir..

Februarspire24

Flørter med forumet
Veldig misunnelig på de som er gravide nå.. Har sneket litt rundt her nå og skulle nesten ønske det var meg emoticon

Her blir det ikke med det første. Må nok vente litt. Om jeg ikke kommer inn på skole må jeg finne meg en jobb. Kommer til å jobbe meg opp og prøve på nytt igjen;)

Vi hadde egentlig tenkt til å prøve på ny sommerbaby til høsten. Men ett eller anna skjedde med kondomene, så her sitter jeg og er gravid!!
Samboern min ble veldig engstelig. Han syntes det var tett nok med to år imellom barna, og nå blir det 1,5år ;)

Ja det kan skje "arbeidsulykker" ;) Skjer det her også så skjer det. Hjertelig velkommen er spiren uansett om det måtte skje nå eller om 4 år som er planlagt.

kjenner det eg og ja.. tenk å hatt en liten spire i magen igjen da emoticon 
gratulerer til alle som er gravide 

Jeg har tatt min siste p-piller og kjenner jeg er veldig klar for å prøve igjen, å ikke minst en positiv garviditestest=) =)

Åh fy fader, jeg må innrømme at jeg ikke er i nærheten av og være misunnelig (ennå).
Hadde vært deilig med EN hel natts søvn før jeg begynt og tenke på det igjen:)

Piksi skrev:
Åh fy fader, jeg må innrømme at jeg ikke er i nærheten av og være misunnelig (ennå).
Hadde vært deilig med EN hel natts søvn før jeg begynt og tenke på det igjen:)

Ha ha, jeg tenkte faktisk i dag: Tid skal jeg få sove igjen?!! Det er jo flere år til...

*Helenpia* skrev:
Samme her.
Gleder meg til å prøve på ny spire til høsten <3

Sign emoticon

Ganske misunnelig her også.. Men mye tyder på at vi hopper på prøverørskarusellen igjen
over sommeren.. :-)

Back
Topp