Merker ingen ting

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
flere som har hatt null symptomer?
Bare litt små murringer av og til, merker nesten ikke til disse en gang .
Har hatt de siste 3 nettene når jeg har våknet for og gå på do at jeg har hatt sånn typisk mensen mage..
Ja tenkte kansje mest på dere som har fått positivt test da :p

Jepp som andre her inne sier og : skrulledager :hilarious:

Med graviditet 1 hadde jeg null symptom..bortsett fra uteblitt mens. Oppdaget graviditet rundt uke 7. (Endte i SA)

Samme med andre graviditet, ingen symptom. Ble barn utav det.

Tredje graviditet (fryseforsøk) var det null symptom frem til 12/13 dpo.. da litt kvalme og korsrygg smerter. (Tvillinger, en falt fra tidlig, den andre ligge i senga og nekter å sove...)

Ved de negative forsøkene, både fersk og frys, har det vært null symptomer.

Så utifra mine opplevelser kan man konkludere med at symptomer eller ei ikke er fasitsvar på graviditet :p

Med graviditet 1 hadde jeg null symptom..bortsett fra uteblitt mens. Oppdaget graviditet rundt uke 7. (Endte i SA)

Samme med andre graviditet, ingen symptom. Ble barn utav det.

Tredje graviditet (fryseforsøk) var det null symptom frem til 12/13 dpo.. da litt kvalme og korsrygg smerter. (Tvillinger, en falt fra tidlig, den andre ligge i senga og nekter å sove...)

Ved de negative forsøkene, både fersk og frys, har det vært null symptomer.

Så utifra mine opplevelser kan man konkludere med at symptomer eller ei ikke er fasitsvar på graviditet :p
Merket du noe på restene av lutinus (eller det du brukte)
Syns bare det er mindre gris denne gang

Merket du noe på restene av lutinus (eller det du brukte)
Syns bare det er mindre gris denne gang
Nei, like mye griseri alle gangene. (Bruker Lutinus) Hatt 3 forsøk så langt (en graviditet og to negative, alle med Lutinus).

Nei, like mye griseri alle gangene. (Bruker Lutinus) Hatt 3 forsøk så langt (en graviditet og to negative, alle med Lutinus).
Pokkers til vente tid asså :p

Back
Topp