Merker du når babyen snur seg ?

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Og hvor langt på vei er du ?
 
Jeg kjenner jeg det godt. Er 21+2
Merker når han ikke sparker utover men vrir seg godt inni der. Han er jo fortsatt ganske liten så sykt hvor mye en kjenner. Er 2 gangs
 
Nope, men tror ikke min flytter så mye på seg sånn posisjonsmessig. Merka da storebroren flytta seg fra favorittstillinga si, som han holdt til uke 35+noen dager, veldig godt da. Sparkene kom på en helt annen plass.
 
Noen ganger merkes det godt, andre ganger ikke i det hele tatt. 25+1.
 
Kjenner det godt ja. Jeg blir så kvalm hver gang han snur seg. Var sånn med jenta også...

Er 19+2 i dag :)
 
Kjenner mye bevegelser, men klarer ikke kjenne om det er spark, salto, hikke osv. Men i løpet av en dag er det liv stort sett overalt i magen, til og med bak morkaken kjenner jeg bevegelser, så lille har nok god plass og koser seg inni der :)
25+4
 
Jeg kjenner det godt når hun snur seg, det føles som hun setter albuer og knær hardt inntil livmoren og dytter seg frem, egentlig ganske ubehagelig :hilarious:. 25+2 uker på vei forresten..
 
Å ja.. her om dagen når jeg sto på kjøkkenet. Plutselig begynte det å skje noe i magen og det strakk og bulte, da snudde han seg fra innover mot ryggen min til å sparke utover. Nå nettopp begynte det plutselig å gjøre veldig vondt i magen, som mageknip helt nedi der, han borer hodet sitt helt ned så langt han kommer tydeligvis og det er så forferdelig vondt så nå ligger jeg bare.
 
Kjenner det godt. Jeg er 26+1. Skikkelig ubehagelig, egentlig. Mer plagsomt er når hun ligger langt nede og poker på blæra :rolleyes: haha, men samtidig er det koselig!
 
Jeg kan se det :p For da endrer hele magen fasong, og den er hard på ene siden og myk på andre :D
 
Merker det litt nå, 22+1 nå
 
merker når hu beveger seg hvis jeg ligger på ryggen, kjenner til gjengjeld MASSSE spark! 21+3 :D
 
Merker det mer og mer nå,alså. Uke 22+5 idag
 
Back
Topp