Merker du at ringen er av?

Merker det med en gang! Føler meg naken uten
 
Den er litt stor, vet den ikke faller av men tar av alltid når jeg drive/er i vann. Selvfølgelig ikke ved vask av hender :p

Skjønner :) Jeg har en stein i min og i begynnelsen hadde jeg sånn frykt for at den skulle falle ut så jeg tok den av når jeg skulle dusje. :p Drømte at den datt ut også. Har skjønt nå at den gjør jo ikke det. :p
 
Jeg driver også og "leker" med ringen med tommelen, og om jeg har glemt å ta den på etter å ha hatt den av så merker jeg det ikke før da. :p Og om jeg først legger merke til at den ikke er der så syns jeg nesten det er ekkelt, føler det er noe som mangler. :p
 
Jeg driver også og "leker" med ringen med tommelen, og om jeg har glemt å ta den på etter å ha hatt den av så merker jeg det ikke før da. :p Og om jeg først legger merke til at den ikke er der så syns jeg nesten det er ekkelt, føler det er noe som mangler. :p

Samme følelsen her :p
 
Merker det veldig godt:p
Tar alltid av ringen når jeg sover, vasker, lager mat eller jobber med noe som jeg ikke bør ha ring på når jeg holder på med. Vil jo ikke ødelegge den (eller fingeren!).
 
Pga jobben min er jeg vant til å gå mye uten. Men synes det er nakent å gå uten
 
Har ringen på smykke [emoji39] Kjenner ikke når den er av. I starten ja. Men må få den "krympa". Fingrene har krympa iforhold til ringen og den faller rett av. Så må helst ha den på smykke om jeg i det hele tatt nå skal ha den med meg. Er bare så redd de ødelegger den da den er spesiallaga med skrift utenpå og inni... [emoji849]

Haha, samme her :D
 
Føler meg naken uten, tar den kun av noen netter for å lufte huden litt.
 
Tar den av når jeg baker og vasker.
Kan vær jeg glemmer å ta den på med en gang men så får jeg plutselig angst og føler en del av meg mangler og må skyndte meg å ta den på.
 
Jeg baker ofte brød og da tar jeg av meg ringen. Jeg har en vane at jeg tar på den med tommelen når den er på. Når jeg ikke kjenner den så får jeg panikk i et sekund før jeg kommer på at den ikke er mistet, men ble tatt av. :p

Mange sier at de føler veldig på at noe mangler når ringen er av. Når begynner man å merke dette? :p

Har det akkurat på samme måte! Går og kjenner etter flere ganger om dagen, og om den er tatt av pga baking elns, da får jeg litt panikk!:hilarious:
 
Back
Topp