Merker dere noen symptomer ennå?

Mom2be

Betatt av forumet
Noen som har noen symptomer/plager ennå? Og hvor langt er dere evt på vei.

Jeg begynte å merke bekkenløsning, ekstrem trøtthet og øm nederst i magen forrige uke. Testen viste positiv først i går, så jeg er bare 3-4 uker på vei. Har en følelse av at svangerskapet blir mye tøffere denne gangen. Hadde bekkenløsning sist, og det ble ikke helt bra igjen etterpå. Sikkert derfor jeg merket det så fort nå:/
 
Jeg er 5+1.
Har ikke så mange symptomer, er trøtt hele tiden og vondt i bekkenet. :/
Ofte svimmel og veeldig tørst hele tiden.. ellers er det ikke mye og skryte av :p
 
5+3 idag og er kjempetrøtt, har også forferdelig ømme brystvorter. Er ganske øm og kjenner en del stikking :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er 6+1. Kvalmen har kommet, men har ikke spydd enda :) heldigvis. Det kommer i bølger. Men er verst når jeg er i mye bevegelse. Brekker meg av og til, så jeg ser sikkert litt dum ut. Får ikke i meg så veldig mye mat heller.

Puppene har vært VELDIG ømme, men å er de bare litt ømme. Kommer og går har jeg funnet ut ;)
Ellers kjenner jeg godt på svake menssmerter og stikkinger i magen, så noe skjer jo inni der i alle fall. Har også hatt mye hodepine :(
 
Jeg er bare 4+2 i dag, men kvalmen/svinmelheten har såvidt begynt.. Også må jeg ofte på do og er så tørst til tider at halsen kjennes ut som sandpapir!
 
Litt usikker på kor langt e e på vei, men sånn ca rundt 5 uka kan e tenk me. Litt meir trøtt og kvalmen e bynt å kom. Må pass på å spis gjevnlig så klare e å hold den i sjakk :)
 
Er 5+0 på vei, dårlig med symptomer ift. første graviditet på dette tidspunktet. Det jeg kjenner er vond korsrygg og milde mensenmurringer i livmoren. Ellers har jeg bittelitt stikkinger i brystvortene og litt ømme bryster, men de kan ikke sammenlignes med sist gang, da klarte jeg ikke å sove på magen.

Ellers merker jeg at jeg får bølger med kvalmefornemmelser, varer ikke mer enn 2 min, så forsvinner det, varer akkurat lenge nok til å minne meg på at "åja, jeg er gravid", hehe!

Så håper dette er et tegn på at symptomene er greiere med meg denne gangen. Vil helst ikke at jobben skal merke det før etter uke 12.
 
ømme pupper (men det kommer og går), noen ganger litt menssmerter i mage og korsrygg og ømhet/stølhet nederst i magen :)

Har også kjent litt at det klør i keisersnittarret, vet ikke om det er innbilning eller hva o_O

er ca. 6 uker
 
5+0 her, bare kviser og murringer i mage her. Litt ømme bryster, men ikke mye...
 
E bærre 4+3 å har null symptomer :) Aldri hatt symptomer i mine svangerskap, sist gang va æ 15 uka før æ fant ut at æ va gravid :)
 
Jeg er bare 5 uker, men kjenner kvalmen og er trøtt, våkner flere ganger om natten, tørst...
Vonde bryst, svie i "knoppene"
Og det må være humørsvinger jeg har og, og begynner og grine av ikke noe ting

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Litt kvalm i ny og ne.. Masse kviser! (Har aldri noen ellers) litt oppblåst.. Men ikke noe mer :)
 
hadde en del symptomer fram til uke 4, men så forsvant de...det eneste er vel at jeg er oppblåst :p 5+6 i dag :)
 
4+3 ca i dag, og jeg har ømme bryster, litt mer trøtt enn vanlig og suuuuuper sinna på mannen!
 
Er 5,5 uker på vei. Veldig treg mage + oppblåst, betydelig trøttere enn normalt, og kaffelysten er borte vekk. Veldig likt som med førstemann :)
 
Jeg er fem uker på vei, kjente mye rundt IKM, men nå er det ingenting! Føler meg ikke gravid i det hele tatt, og blir nesten litt bekymret. Pleier alltid være veldig kvalm døgnet rundt de første månedene, men husker ikke når kvalmen har startet tidligere. Nå er det nesten slik at jeg venter utålmodig på den, selv om jeg vet det er helt pyton:p
 
5-1 ca. Kjenner det i bekkenet hvis jeg har stått eller gått mye.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Startet med ømme bryst og super følsom (grein til hyllesten til arne scheie på tv, som bare tilfeldigvis sto på ) Blir vanligvis ikke såååå lett rørt !! Løpt på do minst 1 gang iløpet av natten siden uke før test. Nå er jeg trett og begynner å merke kvalme og hodepine ! 5+4 på vei i dag.
Er meget overrasket over hvor mye jeg kjenner så tidlig. Hadde jeg ikke trodd ! Spennende:)
 
Bare veldig øm i magen ennå. Samme som første gang:)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Jeg er veldig trøtt, gjesper dagen lang! Oppblåst og små stikk i magen + ømme bryster, men dette er blitt litt bedre nå:) er 4 uker. Hadde ikke regnet med å få så mye symptomer så tidlig
 
Back
Topp