Merker dere noe til...

Merker jeg er litt hissig for tiden, og har lite tålmodighet. Slitsomt når man jobber i barnehage.

Nå veksler jeg mellom hissig og lei meg! :p Hehe. Ikke så lett å få kontroll på følelsene om dagen nei... :p

Jeg er veldig glad, spent og lettrørt. I tillegg er jeg veldig trøtt og gjesper hele tiden (føler meg litt uforskammet noen ganger i møter på jobb osv. ) :p

Skjønner ikkje koffor alle rundt meg e så vanvittig irriterendes hele tiden........ Kanskje det er meg ;) nææh :)

Merker ikke like mye til hormonene denne gangen som med forrige, faktisk. Det kjennes generelt ut som dette blir helt annerledes enn det forrige. Tidlig å si, selvfølgelig, men hittil er det mindre hormoner, mindre kvalme, men mer bekken. Forrige gang var jeg kvalm 24/7, nå er det mest på morgenen og litt på kvelden.

Huff, jeg ser ut som en fjortis! Helt enorme mengder kviser, det er så utrolig frustrerende! Ellers går det greit nok med humøret - litt uforståelig grining, men ellers ok! Også sover jeg hver gang sjansen byr seg:p

Back
Topp