Merker dere graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Merker dere noe til forandringene i kroppen?

Jeg merket svært lite i grunn.. Nesten litt kjedelig :) Bare bittelitt småkvalm i ny å ne. Forrige gang var jeg ekstrem kvalm og spydde hver dag i flere uker. Så er litt overrasket over forskjellen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kastet også opp i et sett forrige gang, denne gangen har jeg ikke merket noe som helst. Bare litt trøttere enn vanlig.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Litt kvalm innimellom, trøtt som en dupp men får ikke sove.

Begynner nesten å savne symptomer.. Føler hele tiden noe er galt siden alle de kjente uteblir..

Allerminsten 2015? ❤️

Ikke ømme, men VONDE og harde bryster. Ekstremt trett, nesten skummelt å kjøre bil nå.... Mye hodepine, svimmelhet, synsforstyrrelser, mye strekning i magen og uber sulten hele tiden. Griner litt mye også ;)

TuMmY LoVe

Kvalme, murringer i magen, ligamentsmerter når jeg strekker meg feil, de ømme puppene er roet seg, trøtthet og strekking i keisersnittet

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Fort sint, lei meg og fort stressa! Stikker litt der nede og murrer bittelitt noen ganger. TRØTT! Bittelitt svimmel.
Men morgenkvalmen kommer vel snikende etterhvert slik som i de andre svangerskapene:p

I mitt forrige svangerskap fikk jeg ikke symptomer før etter mensen uteble. Nå derimot skal jeg ha mensen om 2 dager, og jeg har allerede kjent symptomer nesten en uke. Trøtt, tisser irriterende ofte (oppe 3-4 ganger om natta), kvalm hvis jeg ikke spiser og vondt i låra. Men jeg klager ikke :-) :-)

Ikke ømme, men VONDE og harde bryster. Ekstremt trett, nesten skummelt å kjøre bil nå.... Mye hodepine, svimmelhet, synsforstyrrelser, mye strekning i magen og uber sulten hele tiden. Griner litt mye også ;)

TuMmY LoVe

Også kan man nå legge til kramper i leggene, mye doflying, ekstremt lyst på sjokolade:smiley-bounce015

Mye mensliknende murringer før Ikm,fortsatt noen strekninger i livmor. Tisser mye,ømme pupper til tider,han som skal bli storebror kommenterte her om dagen at puppene mine hadde blitt større:-)

Kvalm hele døgnet, ømme puppa, må ha nokka salt, takle ikke søte ting, blir rå fort sur (Hovedsaklig på mannen), trøtt og murringe:p

Har å merka tidvis metallsmak i munnen og sensitivt tannkjøtt:p

Å såklart, den konstante følelsen av å være sulten og aldri bli mett:(

Mest trøtthet foreløpig, og har veeeldig sære drømmer.. Ømme bryster, og rimelig humørsyk :p

Litt trøtt og tisser oftere enn vanlig. Noe kvalm om morgen, men går fort over. Uvant for meg siden forrige svangerskap var helt forferdelig. Kastet opp flere ganger om dagen i mange måneder. Krysser fingrene for at jeg slipper det denne gangen! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Har mistet alle symptomer. Det bekymrer litt :( Ingen murringer, kvalme eller ømme pupper. Nada. Nix. Null.

Allerminsten 2015? ❤️

Murringer og ømme pupper. Ekstremt trøtt, men grunnen til det kan og være jetlag. Kom hjem fra en uke i Hawaii torsdags morgen.:-) blir en del fort sur på mannen å begynner lett å grine. Godt jeg ikke skal se han på 9 uker :-p :-(

Back
Topp