Merker at tiden går fortere denne gangen!

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Merker så godt at tiden går raskere denne gangen enn da jeg gikk med storebror! Da gikk jo ukene såå tregt. Nå synes jeg ukene bare raser avgårde! Jeg er jo allerede over 16 uker på vei :o

Synes dere tiden går fort eller sakte?

Tiden går veldig fort!

Jeg er foreløpig bare 14 uker. Jeg føler jeg akkurat var på tidlig ultralyd, men det er allerede 4 uker siden!
Denne gangen har man ikke så mye tid til overs som jeg hadde med den første. Nå er det ikke bare meg og mannen i en liten leiligheten hverdagen handler om, men en stort hus og en unge til som krever tid.

Men det er forsåvidt helt greit at tiden går fort :) Bare tiden kan gå litt saktere i desember - for den måneden vil jeg bare nyte! :)

Det er så vidt tiden har gått framover.....
Men siste uka gang det gått litt fortere. Kan ha noe å gjøre med at formen har blitt litt bedre :)

Jeg også synes tiden går veldig fort i forhold til sist. Skal jo snart på OUL! Helt utrolig :-)

Synes tiden går veldig fort her og. Skjønner ikke at det allerede har gått 16uker... Synes også det gikk saktere med nr.1

Her synes jeg det ikke går fort nok! Ligger på sofaen dag etter dag og er fortsatt bestevenn med bøtta.. Så her håper jeg det snart går fortere :)

Merker så godt at tiden går raskere denne gangen enn da jeg gikk med storebror! Da gikk jo ukene såå tregt. Nå synes jeg ukene bare raser avgårde! Jeg er jo allerede over 16 uker på vei :o

Synes dere tiden går fort eller sakte?
Som jeg skulle skrevet det selv:p

Tida har gått utrulig sakte, etter eg fant ut eg va gravid, for 1,5 veke sida :P hehe

Synes tiden har gått mye fortere etter uke 12 ☺ og nå inn i julestria så tror jeg ukene vil fyke av gårde ☺

Jeg synes tiden går veldig sakte... men kanskje like så greit så får jeg kanskje med tid og stunder faktisk kommet i gang med forberedles osv.

Synes også tiden raser, nesten for for av gårde. Nå er jo dette nr 3 så har nok å henge fingrene i her hjemme. Synes bare det er lenge å vente til OUL. Skulle ønske det gikk sakte. For dette er siste svangerskapet og det skal nytes.

Tiden bare flyr av sted :) det er forsåvidt greit ettersom jeg hater å gå gravid :p hehe.. Håper jeg kan føle meg litt bedre i dette svangerskapet :)

Back
Topp