Merker at man har vært gravid en stund

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
I starten hadde jeg full kontroll på dager og uker, nå gikk jeg rundt å trodde jeg snart er 16 uker. Så viser det seg at jeg er en uke lenger. Andre enn meg som ikke har like god kontroll lenger?

Jeg også, nå tenker jeg ikke så mye på det lenger.. Det bare går! Deilig- for tiden går ganske fort :D 18+1, hehe..

I starten hadde jeg full kontroll på dager og uker, nå gikk jeg rundt å trodde jeg snart er 16 uker. Så viser det seg at jeg er en uke lenger. Andre enn meg som ikke har like god kontroll lenger?
Det høres sunt ut! Jeg har ganske god kontroll ennå - verre med alderen ;)

Jeg må alltid inn på app'en for å se hvor langt jeg er på vei, sist hadde jeg full kontroll på uker og dager :p

Hehe, sånn er det for meg også! Sist gang bladde jeg i den "store svangerskapsboka" hver eneste dag, og telte dager som en gal. Nå flyr tida forbi... jeg har fremdeles peiling på uker og dager, men syns tida går så fort! Kan fremdeles huske jeg var sånn: "Åh, nå er jeg 4+3, hurra!" , og nå er det sånn: "Åh..se der ja...over 16 uker på vei ja...kjekt!" :D

Enig! Nå må jeg sjekke kalenderen for å se hvor langt jeg er på vei. Er rundt 19-20 uker neste uke vet jeg for da er det ultralyd :-)

hadde full kontroll tidligere jeg også, og leste på appen hver dag. nå har jeg ca kontroll på uken, ble satt frem på oul så nå går det litt i surr :p spørr noen hvor langt jeg er så er det eeehhh uke 18 og noe :p

Ja :p og dette er nr 2, merker at jeg ikke følger med så godt som nr 1!

Har ikke kontroll på dager, men vet hvilken dag jeg går inn i en ny uke, så har kontroll over det :P

Holdt egentlig bare telling frem til uke 12, men så ble jeg satt frem en uke på ul, så nå vet jeg bare hvilken uke jeg er i :p og hvilken dag ny uke begynner :)

Haha, måtte inn på appen for å sjekke hvor langt jeg var nå :P Kanskje ekstra lett å glemme dagene nå som det er ferie og søndag hver dag :P

Forrige svangerskap måtte jeg ofte innom appen for å sjekke hvor langt jeg var på vei, men denne gangen følger jeg mer med, synes det er så koselig :)

Jeg vet uketallet og når en ny uke kommer.. men kan jo bli endret ved oul om ca 3uker.

Jeg misunner dere som får tiden til å gå fort. Her snegler tiden seg avgårde, og jeg vet alt for godt hvor langt (kort) jeg er kommet.

Jeg hadde full kontroll i starten, men nå har jeg faset det ut litt siden jeg ikke vet akkurat når terminen blir før jeg har vært på oul (bare to dager igjen :-) ) første svangerskap hadde jeg stålkontroll hver dag hehe

Back
Topp