Jepp. Spent på nr 4.... Jeg er 37 uker i dag. Alle de andre har kommet etter termin og vært godt under 4 kg. Mistenker hun her for å både være over 4 kg og komme førNr 3 var en luring med andre ord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Spent på nr 4.... Jeg er 37 uker i dag. Alle de andre har kommet etter termin og vært godt under 4 kg. Mistenker hun her for å både være over 4 kg og komme førNr 3 var en luring med andre ord
Han overlever å sitte 10 minutter i bilenVi bor bare 15 min unna sykehuset og hadde vel tenkt å drøye an med å reise inn på føden når jeg merker at det nærmer seg aktiv fødsel men nr 2 kom bare 1 time etter jeg var i aktiv fødsel sist så hvis nr 3 skal være like rask så får vi dårlig tid
i disse tider så får ikke far være med inn på føden før man er i aktiv fødsel, så jeg har ikke lyst å dra inn for tidlig heller, bah
Med nr 2 så kom jeg inn på sykehuset med 1 cm åpning kl 07 om morgenen, riene startet kl 01 den natten.Han overlever å sitte 10 minutter i bilen
Jeg aner ikke når aktiv fødsel startet med de to første. Hadde 7cm når jeg kom inn.
Litt omvendt av meg du. Jeg kom inn med 7 cm første gang. Han ble født 11 timer senere. (Med nr 3 kom jeg inn med 4cm. Han ble født 1,5 time senere)Med nr 2 så kom jeg inn på sykehuset med 1 cm åpning kl 07 om morgenen, riene startet kl 01 den natten.
I 14 tiden ble jeg sjekket og hadde 4 cm og var i aktiv fødsel. Kl 15.15 var frøkna født. Så jeg gikk fra 4 til 10 cm på under 1 time. Jordmor trodde ikke på meg da jeg sa at jeg måtte presse, for hun hadde jonnettopp fått rapport i vaktskifte om at jeg kun var 4 cm
Poenget er at far klarer fint å vente i bilen, men vi vet jo ikke hvor fort det vil gå fram til aktiv fødsel denne gangen.
Han overlever å sitte 10 minutter i bilen
Jeg aner ikke når aktiv fødsel startet med de to første. Hadde 7cm når jeg kom inn.
Ja, man vet aldri med disse babyene nå har vi som nevnt ikke lang reisevei heldigvis så hvis jeg skulle komme inn med kun 1 cm, så kan far bare kjøre hjem igjen i mellomtiden. Men kjedelig å måtte gå å traske alene på føden, vil helst ha mannen min med meg hele tiden...Her kom jeg inn med tette rier 12 timer før fødsel sist... typ at de hadde sendt meg til byen uansett med så tette rier siden vi har LANG reisevei... hvis fødselen blir lik denne gangen, så kan far da risikere å måtte vente i bilen i 10-11 timer før jeg er er i aktiv fødsel... det er drøye timer for far...
Kjedelig at det stagnerer når man er 7 cm...Litt omvendt av meg du. Jeg kom inn med 7 cm første gang. Han ble født 11 timer senere. (Med nr 3 kom jeg inn med 4cm. Han ble født 1,5 time senere)
Ja, kom inn med 7 cm på nr 2 også. Han var ute 2,5 timer senere. Denne gangen kommer jeg sikkert inn med 3 cm, blir sendt hjem, og føder en time senere i bilenKjedelig at det stagnerer når man er 7 cm...
Får da ikke håpe at det blir bil fødselJa, kom inn med 7 cm på nr 2 også. Han var ute 2,5 timer senere. Denne gangen kommer jeg sikkert inn med 3 cm, blir sendt hjem, og føder en time senere i bilen
Min store frykt har alltid vært å bli sendt hjem. De er generelt ivrige på å sende hjem i Oslo.Får da ikke håpe at det blir bil fødsel
De gjør det jaMin store frykt har alltid vært å bli sendt hjem. De er generelt ivrige på å sende hjem i Oslo.
Søstera mi ble sendt hjem fra Ullevål. Snudde på parkeringsplassen hjemme og rakk såvidt tilbake. Veldig unødvendige 2* 20 min i bil med tette rier.
Jeg har alltid sagt at om de sender meg hjem, så setter jeg meg i kiosken på sykehuset og venter der, men nå er vel alle slike steder stengt....