merkelige smerter :-/

MammaMilla2

gleder oss veldig til nr 2 <3
*MIA*
Har hatt skikkelig vondt i begge sidene på ryggen og hele magen (var kjempe hard) av og på med sekunders mellomrom i ca en halvtime nå og vært kjempe kvalm.. måtte kravle meg ut på do og der spydde jeg.. føler meg litt bedre nå, men det var en skikkelig merkelig opplevelse :-/

Noen andre som har hatt sånne typer smerter før? :-/
var forferdelig vondt og begynte å lure på om det var rier.. men det har avtatt nå, så tror ikke det var det..

Småtten sparket en god del mens dette pågikk, og sparker nå og så virker som om han er våken og fornøyd ihvertfall :-P

Har ikke hatt det selv, bortsett fra rier da jeg fødte sist! Å det kjennes jo ut som et belte rundt ryggen og magen vistnok! Husker ikke helt :P Men det kan jo være premature rier da!?

Kan det være veldig (veeeldig) sterke kynnere?
Hvis du er bekymret eller føler at noe er galt, så går det an å ringe føden også :)

Tror kanskje det var veldig sterke kynnere. Har ikke hatt noen smerter senere, men tenker at hvis det skjer igjen så skal jeg ringe føden :-)

Jeg syns også det høres ut som kraftige kynnere. Om jeg ikke har missforstått da ;) og det er alltid en sjanse for det ;)

tror trikset er å roe ned mengden aktivitet/jobb ;)

Har selv mye kynnera og jm sa at får du de ofte mens du ligger eller sitter i ro, og i tilleg begynner å være ubehagelig eller ont så ring til fødeavdelingen. Da vil de ofte ta en sjekk :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dtagemamma - tror ikke det er noe problem å roe ned, hsr vært sm siden nov og er stort sett sengeliggendes gr bekkenløsning :-P har heldigvis bare kjent smertene den ene gangen, og håper det holder seg slik frem til fødsel :-)

Takk for svar alle sammen :-)

Back
Topp