Merkelige greier

Bebi86

Betatt av forumet
Jeg bor i en kjellerstue og flere ganger på forskjellige dager har en skjære kommet å banket på med nebbet sitt på vinduet. Første gangen tenkte jeg bare, "åj den skjønner vel ikke at det er ett vindu" men nå har det skjedd så mange ganger, og den banker bare forsiktig på som om den prøver å si meg noe. 

Jeg tenkte også at kanskje den så speilbilde sitt og trodde det var en rival men man kan ikke se speilbilde sitt i disse vinduene. Så jeg googlet det, og jeg vet ikke helt om jeg tror på sånt men i følge dyresymbolikken så vasler fuglen om at det kommer en ny sjel i huset f.eks. en graviditet. Når jeg leste det, tenkte jeg bare creeeepy :P

Artig! Du skal bare se at det er det som stemmer ;). 

Ingen fugler her, men litt før jeg ble gravid så drømte jeg at jeg mistet alle tennene mine. En venninne sa "du er sikkert gravid!" Vi bare lo det vekk, men det viste seg å stemme. Hun vet ikke noe om det riktig enda ;)

Alleskalfå skrev:

Ingen fugler her, men litt før jeg ble gravid så drømte jeg at jeg mistet alle tennene mine. En venninne sa "du er sikkert gravid!" Vi bare lo det vekk, men det viste seg å stemme. Hun vet ikke noe om det riktig enda ;)

Jeg drømte at jeg mistet alle tennene mine i forrige svangerskap! Var riktignok ganske langt på vei da :P men herrefred så ekkelt det var :P

*Annie86* skrev:

Alleskalfå skrev:

Jeg drømte at jeg mistet alle tennene mine i forrige svangerskap! Var riktignok ganske langt på vei da :P men herrefred så ekkelt det var :P

Det var dødsekkelt, for man tror det er sant når man våkner!! :/

Oi..SÅÅÅÅ rart..! Ja, DET var jammen creepy.. Tror litt på sånt, altså!! Du får si ifra tilfuglen at du vet, da ;)!!

Spesielt ;) Gjelder dette bare for fugler? Hehe, for jeg opplevde for et par uker siden  at det banket svakt på stuevinduet vårt.. Jeg var alene hjemme og ble livredd, stuevinduet er plassert ut mot hagen vår og den er helt innelukket slik at ingen kan komme inn dit uten å gå inn gjennom huset og ut terrassedøren. Gikk bort men kunne ikke se noe, gikk og satte meg ned i sofaen, og så skjedde det igjen. Svak banking men hørte det ganske godt. Og så plutselig ser jeg en humle som flyr inn i vinduet tre ganger til, og det var han som lagte lyden. Så fløy han da etterpå, men jeg skjønner ikke helt hva han holdt på med.

Jeg har også hatt en del rare dyreopplevelser i det siste. En kveld jeg var ute å kjørte så jeg plutselig en rødrev som sto rett i veikanten. Jeg kan banne på at jeg hadde øyekontakt med den! En annen dag jeg og typen skulle til foreldrene mine på middag, kjørte vi nesten på en elg. Eller, den sprang nesten på bilen min da.. Og plutselig en dag her så var det en liten fugl som fløy seg på ruta vår og døde :-/ Det har sikkert ingenting med det at jeg er gravid å gjøre, men det er veldog merkelig alikevel, alle disse tingene! Hvertfall når alt skjedde på så kort tid! Men så liker jeg å se på meg selv som en liten snøhvit, som snakker med dyr da, så jeg tror innerst inne at de passer på meg, haha ;-)

Back
Topp