merkelige greier...

AB

Forumet er livet
De siste dagene har jeg opplevd noe snålt.. av og til i løpet av dagen, så virker det som om det sparker i magen.. jeg er ikke gravid eller noe sånt, men det er akkurat sånn det kjentes ut da Nathaniel sparka i magen... hehe... snåle greier..[8|]

andre?? hehe...

Husker jeg hadde det sånn leeeeeeenge etter jeg hadde født.. Merkelig ja[&:][:D]

Jeg har sånn heeele tia.. hehe kaller det for leamus jeg da, men andre retter på meg å sier det er luft .... men jeg er ikke enig i det..

ORIGINAL: Lica86

Husker jeg hadde det sånn leeeeeeenge etter jeg hadde født.. Merkelig ja[&:][:D]

samme her[8|]

Ja guri malla,det opplevde jeg her om dagen og!Skvatt skikkelig jeg,for det kjentes akkurat ut som når jeg hadde tassen i magen.Men det er kanskje normalt da eller...? (for det var ikke luft,det kjenner jeg forskjell på[8D][;)])

ORIGINAL: ~katriisa~

fantomspark[;)]

Sprøtt var det iallfall![8|][:D]

SLik har jeg også, hatt det noen uker nå!! Trodde jeg innbilte meg ting - tok til og med en grav.test...
SMå svake spark . slik som når jeg var rundt 18-20 uker på vei.

SÅ merkelig - kan det være fantomspark tro???[:D]

har sånne enda av og til, men verst var det 2-6mnd etter fødselen... merkelig følelse ja, fått litt panikk av og til[8D][:D]

ORIGINAL: MammaOkt

SLik har jeg også, hatt det noen uker nå!! Trodde jeg innbilte meg ting - tok til og med en grav.test...
SMå svake spark . slik som når jeg var rundt 18-20 uker på vei.

SÅ merkelig - kan det være fantomspark tro???[:D]

Jeg og!![&:] Begynte å bli litt nervøs,hadde ikke hatt mensen på 3 måneder,og begynte plutselig å kjenne småspark...øøøøhhhhh hjelp?Var negativ da,testen altså.Har aldri hørt om fantomspark heller,men nå vet jeg at det skjer[;)][:D]

I og medså mange har hatt dette fenomenet, er det ikke luft - det er jeg sikker på! Jeg kjenner forskjell på å ha luft i magen, og dette.
Leamus - ja kanskje (er jo muskelsammentrekkninger)

Men så rart at dette ikke står i noen bøker egentlig - for det er tydeligvis mange som har født som opplever det!
Samme med å få dårligere syn etter en graviditet; det står det heller ikke i bøker - men det er vedlig mange som opplever det.

Back
Topp