Merkelige drømmer?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Har dere begynt med rare drømmer? :)

Selv har jeg drømt om elefanter (av alle ting) tre ganger den siste uken... kanskje underbevisstheten min forteller meg at jeg er gravid med enda en gutt? :P

Ser på nettet at det er bare positive ting med å drømme elefanter iallefall! Kan kanskje være et tegn på at dette kommer til å gå veldig bra :happy: jeg drømmer ikke noe spesielt, men har startet å drømme mye mer og mer tydelig enn før.

Jeg drømmer bare absurde ting, som jeg husker ca 5min etter at jeg åpner øynene også er det borte, kanskje like greit! :wacky:

Mye merkelige drømmer ja [emoji23][emoji23]
Ting som ikke henger sammen i det hele [emoji14]

Oh yes[emoji28][emoji23]

For noen dager siden maste mannen sånn om blomkålsuppe til middag, noe som gjorde meg kvalm bare av tanken. Den natten drømte jeg at det tøt ut små blomkål ut av ørene hans [emoji23][emoji23]

Oh yes[emoji28][emoji23]

For noen dager siden maste mannen sånn om blomkålsuppe til middag, noe som gjorde meg kvalm bare av tanken. Den natten drømte jeg at det tøt ut små blomkål ut av ørene hans [emoji23][emoji23]

Haha... veldig bra!! :D

Jeg klarer sjeldent å huske hva jeg har drømt mer enn rett etter at jeg har våkna, men drømmer i hvertfall veldig mye rart!!:hilarious: Her i natt var det noe styr med en haug med helliumballonger jeg havna midt inni:p

Drømmer om at jeg spiser knekkebrød me salami,har vist veldig lyst på salami tydeligvis.Må vel vente 6 mnd til jeg kan spise det igjen:laughing025

Back
Topp