Merkelige drømmer?

uff ja inatt var rett å slett slitsomt, skummelt gitt.
jeg va en person, men jeg kunne være andre for et øyeblikk, eller føle hva de følte, vanskeli å forklare.
det hadde blitt begått ett drap et sted i bygda, plass ukjent, og politien med hunder å greier hadde funnet sjelettet etter den personen.
men jeg og en person til hadde faktisk drept en dame, moren til en kompis av oss, og gjemt henne i huset hennes, tror det var hennes, kuttet opp liket og stappet det under en slags divan av småstein og mose.
var livredde for at politien eller noen skulle finne henne, og så måtte vi bli med sønnen hennes ut i det huset og se om vi fant henne, jeg viste jo hvor hun lå, så var veldi nervøs for at han skulle finne på å lete der.
jeg var veldi redd for at liket lukta så folk fant henne, og det lukta jo ikke godt akurat.
men vi gikk i huset, og jeg satt på den divanen å fleipa å tulla, og så hører jeg noe knasing under meg og kjenner noe som pirker borti nedre ryggen, får helt noia men må sitte rolig så han ikke sjønner noe, men tenker at herregud, et hallråttent oppkutta lik beveger på seg, ho er forbanne på meg å skal ta meg.
da våkner jeg, helt forkava:S lillegulle mitt har kommet inn i senga til meg da, så sovna vi litt igjen, å jeg rett tilbake til det huset. fysj! så creapy!

men jaggu mye spennende man drømmer hehe

Hehehe....man drømmer mye rart!

I natt drømte jeg at jeg bodde i en leilighet sammen med mannen min, ene barnet mitt, Timbuktu og en kamerat av han. Det ble razzia av stedet og vi måtte alle samle oss i en seng, mens politiet lette igjennom leiligheten. Lette igjennom bleia til barnet mitt, som svarte så kjekt: Jeg har tissa der asså.

Skjønner ikke hvor man får alt i fra....

Mange drømmer om død og skumle ting! Noen som tyder drømmer her inne tro?

Sent from my iPad using BV Forum

drømmer blir mye mer intense når man er gravid, det er så utrolig mye som skjer både bevis og underbevist, både i kropp og sjel, så det må få utløp.
om man skriver ned nøkkelord av det man drømmer, det som skiller seg veldi mye ut. så finner man betydninger for det man har skrevet ned, er jo litt tenkejobb, men man kan få satt ord på følelser da=)
har brukt noen sider på nette, og har div bøker, også litt bevandret i den verdenen så har litt kunnskap og bekjente som kan hjelpe meg.

Jeg elsker drømme tyding :D har 2 eller 3 bøker om :D syns drømmer er utrolig spennende men veldig skummelt også. Har opplevd å sann drømme så utrolig mange ganger!! Men det har alltid vært drømmer om negative ting :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Har også vert borti sanndrømming, men det er mest min søster som tar seg av, er en del slike gaver på morsiden min.
Ja man blir mer kjent med en side av seg selv man ikke kan kontrollere, meditasjon før man legger seg er bra, da er keoppen avkoblet stress, tankesurr og slikt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg drømte en natt at jeg hadde fått babyen og at jeg dro langt opp i skogen for og se pappaen løpe et skogsløp. Og da fant jeg ut at jeg ikke hadde tatt med noe som helst til babyen. Ikke engang en bleie. Og deretter dro vi til byen også ga jeg babyen karamellpudding av alle ting! :P

Underbevisstheten min som forteller meg at jeg er usikker tro?!?

Back
Topp