uff ja inatt var rett å slett slitsomt, skummelt gitt.
jeg va en person, men jeg kunne være andre for et øyeblikk, eller føle hva de følte, vanskeli å forklare.
det hadde blitt begått ett drap et sted i bygda, plass ukjent, og politien med hunder å greier hadde funnet sjelettet etter den personen.
men jeg og en person til hadde faktisk drept en dame, moren til en kompis av oss, og gjemt henne i huset hennes, tror det var hennes, kuttet opp liket og stappet det under en slags divan av småstein og mose.
var livredde for at politien eller noen skulle finne henne, og så måtte vi bli med sønnen hennes ut i det huset og se om vi fant henne, jeg viste jo hvor hun lå, så var veldi nervøs for at han skulle finne på å lete der.
jeg var veldi redd for at liket lukta så folk fant henne, og det lukta jo ikke godt akurat.
men vi gikk i huset, og jeg satt på den divanen å fleipa å tulla, og så hører jeg noe knasing under meg og kjenner noe som pirker borti nedre ryggen, får helt noia men må sitte rolig så han ikke sjønner noe, men tenker at herregud, et hallråttent oppkutta lik beveger på seg, ho er forbanne på meg å skal ta meg.
da våkner jeg, helt forkava:S lillegulle mitt har kommet inn i senga til meg da, så sovna vi litt igjen, å jeg rett tilbake til det huset. fysj! så creapy!
men jaggu mye spennende man drømmer hehe