I natt har jeg vært detektiv og blitt jaget!
I drømmen ble jeg lurt av en facebook side som loddet og solgte ut t-skjorter. Jeg vant en, men fikk den aldri tilsendt.
Så oppdager jeg at det er flere slike sider som selger t-Skjorter, og begynner å lure på om det er svindel! At de tar betalt, men sender aldri ut t-skjortene!
(The fox t-skjorter selvfølgelig)
Så i en park en eller annen dag, kjører den danske isbilen forbi meg.
Den stanser litt lengre borte, og ut kommer en kvinne som begynner å synge og danse som i en reklamefilm (???)
Folk strømmer til, og begynner å kjøpe is.
Av en grunn jeg ikke husker, blir jeg med kvinnen når hun kjører videre.
I løpet av turen legger jeg merke til at hun har to telefoner. En ericsson og en iphone. Disse holder hun på å trykke på heele tiden!
Jeg glimter bort på skjermen, og ser at hun er inne på en av T-skjorte sidene!
Så når hun går ut av isbilen for å selge mer is til en gruppe mennesker som sitter i et lysthus, tar jeg iphonen og går inn på facebook. Der oppdager jeg at hun har titallsvis med nettsider som hun svindler fra!
Jeg tør ikke å si noe når hun kommer tilbake.
På endeplassen, opp en laaang smal skogsvei ligger en hytte.
Der sitter svigerfar (!!!) og en gruppe andre personer og venter på is!
Jeg prøver å fortelle at isbildamen svindler, men de vil ikke tro meg! Så jeg tar telefonene og løper!
I et gammelt hus lenger inni skogen, løper jeg rett på en langhåret mann! Han får tak i meg, og vil drepe meg ved å drukne meg i det 10 cm dype gjørmevannet i bassenget..
Heldigvis, klarer jeg å drukne ham..
Så begynner drømmen min å bli rotete, og jeg husker ikke alt.
Svigerfar og de tror meg plutselig, og dreper isbildamen. Da blir hun omgjort til en laksefillet (?!?)
De kutter den i deler, og fordeler den i to brødposer.
Dette er for at delene ikke skal vokse sammen igjen, og hun skal gjennopstå!
Uheldigvis er det en rift i den ene posen...
Så drømmen min avslutter med at hun skal ta meg, og skal få meg til å falle ned fra en høøøy stige jeg har klatret opp i under flukten!
Men det blir til at hun faller, og forsvinner!
Creeepy!!!