Merkelige drømmer?

4.gangs

Blir kjent med forumet
Jeg har de merkeligste drømmene om natten :/
I natt drømte jeg at det var noen andre som var far til babyen i magen og at jeg var nødt til å ta abort sånn at jeg og mannen min kunne prøve på nytt for det er jo mannen min sitt barn jeg ønsker. Herregud, den var så virkelig! Når jeg våknet tenkte jeg "synd det ikke funket denne gangen, for jeg ville så gjerne være gravid, kanksje vi ikke klarer å bli gravide".

Så nå er jeg bare glad alt bare var en merkelig drøm og at jeg er gravid :)

forgår natt drømte jeg at jeg var i et hus som var helt likt som mitt bare større. Og der var det masse grå spøkelser som var triste og sinte og de ville jeg skulle bli med de, men da ble jeg sinna. Så samla alle spøkelsene seg sammen for å ta meg og jeg måtte hoppe ut av et vindu. Da jeg våkna var jeg veldig forviraa og tenkte ikke annet enn WHAT?

Jeg drømmer også masse for tiden.. Ikke mye koselige drømmer, akkuratt..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har alltid hatt mye drømmer, både mye som skjer og veldig sære ting som skjer, så sånn sett er ikke noe forandra.
Men i natt så drømte jeg at jeg snusa, og det var såååå godt, men så plutselig gikk det opp for meg at jeg jo er gravid, og så spytta jeg den ut igjen. Blæ, ja det hjalp veldig på suget jeg går rundt med om dagen!

Jeg og drømmer en del, men klarer ikke å huske de når jeg våkner. Men det blir vel værre etterhvert hvis jeg kjenner meg selv rett;)

Jeg drømte utrolig mye rart i de forrige svangerskapene mine, og nå er jeg tydeligvis igang igjen, de siste nettene har jeg i alle fall drømt helt usannsynlig rare ting (som jeg nå har glemt, husker bare at jeg våknet og smilte av meg selv :p)

hadde også en merkelig drøm inatt, jeg og mamma skulle på handletur, og min storesøster skulle sitte i bilen og passe på Kira(dattra mi) men vi tok med barnevogn og pakka inn katten i tepper og dulla med den som en baby.
så kjøpte vi bare masse tull, bare store esker egentli, store og litt flate, slike som er umilige å få med seg :P
men jeg ville ikke ha så mye for jeg hadde ikke mye penger på kortet så ble ille sinn da mamma mente jeg skulle betale alt!

Jeg har også hatt masse merkelige drømmer/mareritt i det siste.. Kan våkne opp og være kjempe sint eller lei meg fordi det jeg drømte føltes så ekte :p

Jeg har også merkelige drømmer nå. Jeg hadde det sist svangerskap også ;)
Sist gang drømte jeg f.eks at jeg lå på sykehuset med den nyfødte babyen, og når folk kom for å se på den, så tok jeg den opp av nederste skuff på nattbordet ved siden av senga, også fikk jeg litt dårlig samvittighet fordi babyen ikke hadde klær på seg.. (i drømmen altså)

Drømte at jeg mista alt håret mitt i natt.. Dro ut lange floker med hår :( Fikk helt panikk når jeg våkna :P

Har ganske mange mareritt også, drømte at naboen skulle drepe meg tidligere i uka huff :((

Hihi,sykt mye, merkelige drømmer Både på godt og vondt...

I går natt drømte jeg at jeg hadde hull i tennene, sånne skikkelige krater, der man så rett gjennom til tannkjøtt og nerver, usssj.. :eek: Når jeg våknet, var det første jeg gjorde å sjekke tennene mine! Fikk helt panikk, trodde det var sant...

Tidligere i uka drømte jeg at jeg var i en slags toetasjes labyrint, der jeg skulle gjemme meg for noen... For å kunne gjemme meg, måtte jeg hoppe ned til førsteetasjen, og så måtte jeg suge saften ut av noen planter, og det var skikkelig grusomt!o_O Jeg brukte da et pledd til å dekke over meg, men den som lette fant ut hvem jeg var med mobilen sin, en sånnen facebook-scanner (spør meg ikke). Så hun leste jo hele navnet mitt, uten å se ansiktet mitt!...

:wtf Kan ikke fatte og begripe hvor dette kommer fra... :p

Utrolig rart og gøy at rare drømmer hører med i et svangerskap... hehe. Drømte i natt at lillebroren min var blitt liten igjen og at jeg holdt han foran et gigantisk akvarium inne i et kjøpesenter. Møtte mamma og pappa der inne, sammen med en "vanlig versjon" av lillebror... Nå som jeg tenker over det, er jeg litt spent på om det kan være en gutt inni magen? Hmm... Ellers drømmer jeg ca hver natt at jeg er på storleting etter toalett med lås på døra fordi jeg må tisse hele tiden!! Så deilig når jeg våkner og skjønner hva drømmene prøver å fortelle meg. Haha

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I natt drømte jeg at jeg bare var skikkelig hormonell og sur! Drev å furta fordi jeg ikke fikk is i butikken eller noe :P

Jeg drømte masse rart i forrige svangerskap. Så det blir spennende å se hva som kommer denne gangen.. Kanskje jeg skal skrive de ned i en liten bok eller noe :p

I natt har jeg vært detektiv og blitt jaget!

I drømmen ble jeg lurt av en facebook side som loddet og solgte ut t-skjorter. Jeg vant en, men fikk den aldri tilsendt.
Så oppdager jeg at det er flere slike sider som selger t-Skjorter, og begynner å lure på om det er svindel! At de tar betalt, men sender aldri ut t-skjortene!
(The fox t-skjorter selvfølgelig)

Så i en park en eller annen dag, kjører den danske isbilen forbi meg.
Den stanser litt lengre borte, og ut kommer en kvinne som begynner å synge og danse som i en reklamefilm (???)
Folk strømmer til, og begynner å kjøpe is.

Av en grunn jeg ikke husker, blir jeg med kvinnen når hun kjører videre.

I løpet av turen legger jeg merke til at hun har to telefoner. En ericsson og en iphone. Disse holder hun på å trykke på heele tiden!

Jeg glimter bort på skjermen, og ser at hun er inne på en av T-skjorte sidene!
Så når hun går ut av isbilen for å selge mer is til en gruppe mennesker som sitter i et lysthus, tar jeg iphonen og går inn på facebook. Der oppdager jeg at hun har titallsvis med nettsider som hun svindler fra!
Jeg tør ikke å si noe når hun kommer tilbake.

På endeplassen, opp en laaang smal skogsvei ligger en hytte.
Der sitter svigerfar (!!!) og en gruppe andre personer og venter på is!
Jeg prøver å fortelle at isbildamen svindler, men de vil ikke tro meg! Så jeg tar telefonene og løper!

I et gammelt hus lenger inni skogen, løper jeg rett på en langhåret mann! Han får tak i meg, og vil drepe meg ved å drukne meg i det 10 cm dype gjørmevannet i bassenget..
Heldigvis, klarer jeg å drukne ham..

Så begynner drømmen min å bli rotete, og jeg husker ikke alt.
Svigerfar og de tror meg plutselig, og dreper isbildamen. Da blir hun omgjort til en laksefillet (?!?)
De kutter den i deler, og fordeler den i to brødposer.
Dette er for at delene ikke skal vokse sammen igjen, og hun skal gjennopstå!
Uheldigvis er det en rift i den ene posen...

Så drømmen min avslutter med at hun skal ta meg, og skal få meg til å falle ned fra en høøøy stige jeg har klatret opp i under flukten!
Men det blir til at hun faller, og forsvinner!

Creeepy!!!

Svigerfar og de tror meg plutselig, og dreper isbildamen. Da blir hun omgjort til en laksefillet (?!?)

Hahahahahaha. Jeg ler meg ihjel av drømmen din. Den burde vært en film. Spesielt delen med at hun ble til en laksefilet! :D

Back
Topp