Merkelig...

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
I går kveld så våknet Celine opp igjen 22.30. Lå i senga si og gliste og lo å da kunne jeg jo ikke annet enn å ta hu over i senga vår for å ligge og kose og skravle litt...hehe!

Hun la seg oppå magen min, for da kan hu dra litt i smykker å sånn..Men plutselig så begynte hu å kave noe fryktelig. Skjønte jo ikke helt hva hun ville med det, men så tok hu plutselig tak i puppen min å begynte å patte.. Liksom prøvde å leite seg frem til melka (som en gang var der....) Tok henne bort å sa at der var det ikke noe, men hu forttsatte og prøve.

Så nå liksom...etter 6,5 mnd, DA skal hu liksom bestemme seg for å ha puppen. Sånn som jeg sleit i begynnelsen - og hu nekta plent!!!!
Men, nå er det jo tomt der....

Så, det jeg lurte på da. De sier jo at ungene kan kjenne lukta av mat når mor kommer (de som ammer), men kan ungene kjenne det selv om man ikke har melk???
Skjønte liksom ikke helt hvorfor hu plutselig heiv seg over puppen igår.....

Vi hadde liksom aldri noe kos med puppen heller, for hu stort sett bare vræla når jeg la henne der.... [&:]

Det var merkelig ja. Det er kanskje i alle babyer innstinkt.
Ny fødte får begynner å leite etter puppen med en gang de blir født..kanskje hun fikk det nå i stede.
.... nei jeg vet ikke jeg..
Merklig var det ihvertfall. [;)]

Nei, ikke godt å si det der...Merkelig var det hvertfall.
Hehe...Ja, kanskje hu henger litt etter med det der å leite etter puppen [8D]

Syns nesten det var litt synd jeg nå da at jeg ikke hadde noe melk - når hu endelig ville ha.

Ja, jeg syns det var veldig synd.
Hadde liksom gleda meg så til å amme, men hu skulle jo aldeles ikke ha.. men NÅ! NÅ vil hun ha...Makan til unge altså....

det var jo artig[:D] kan man ikke få igang melkepro igjen ? sikkert et dumt spm[8D] 

Ja, hu var virkelig klar for en sup igår kveld....hehe!
Så skjønn å da... Skulle sett de øynene på hu når jeg tok hu bort å sa det var tomt der...!

Vet ikke om man kan få produksjonen opp igjen etter så lang tid... For det er jo ikke sikkert hu ville hatt mye nå som hu spiser alt annet.

Om hun fortsetter å ta brystet, og
du orker å la henne suge,
er det vel ingenting i veien for å få melka tilbake!
Men regner vel med det vil ta tid....[;)][;)][;)]

Kosen hadde dere jo hatt uansett[:)]

Det er jo til og med mulig for adoptivmødre,
som aldri har født barn å få melk, om bare barnet suger ofte
og lenge nok[:)]

Det hadde vært morsomt om du kunne begynt å amme nå! [;)]
Som Maiden sier så er det jo faktisk mulig å få melk!

Jøss, trodde faktisk ikke det var mulig å få tilbake melka nå så lenge etterpå.

Problemet hadde vel da vært at hun ikke hadde villet ofte nok. Hu ville nok bare hatt det nå for litt kos... Kanskje...vet ikke jeg. Blei egentlig litt paff når hu var så ivrig i går kveld..hehe!

Back
Topp