Merkelig..

Lykkeliten2017

Flørter med forumet
Både jeg og samboer har i ca. 4 uker i strekk våkner hver eneste dag ca klokken 05.00, senest 05.15...
Skikkelig merkelig at vi våkner helt av oss selv akkurat til samma tidspunkt, begge to!

Begynner å lure på om det er mageboeren som hinter til at vi må bli vandt til å våkne akkurat da, eller kanskje hinter til at fødselen starter rundt da! haha, mye rare tanker her nå...

Noen som opplever det samma?
Skal sies at jeg aldri sover mer enn 40 min i strekk lengre, og nattesøvnen er betraktelig mye værre enn noen gang!
Max. 2 timer pr. natt :(

Jeg opplever akkurat det samme. Kl 05:30 hver eneste morgen.. Blir like oppgitt hver gang ;) Jeg sovner alltid igjen etter en stund, men føler meg så veldig våken på en måte.
Har også opplevd å våkne midt på natta med en følelse av at noe er galt. Vet ikke hva, har ikke vondt noe sted og er rolig i "hodet". Men kroppen har full panikk på en måte..

Har lest litt om det. Det er veldig vanlig da man i løpet av en dag tenker veldig mye på det som kommer. Så underbevisstheten jobber på høygir hele tiden. :)

Jeg våkner noen ganger i løpet av natta for å gå på do, og dette er nesten alltid på et helt klokkeslett, altså 03.00, 04.00 eller 05.00.. skikkelig rart! :)

Hehe, pussig :)

Våkner kl 5 hver dag selv:) med første mann våknet jeg 01,03 og05/06 de to siste månedene, og det var akkurat på de tidspunktene han var våken i magen og etter fødsel ;)

Her våkner jeg bare for å gå på do. Manko med søvn her så sikkert derfor jeg ikke våkner ekstra tidlig

Back
Topp