Merkelig.

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Svigermor og svigerinna mi ringte sambo i går og sa at jeg var gravid!
Vi har ikke sagt noe til noen på den siden, jeg har bare møtt de en gang siden jeg ble gravid og da var formen fin.
Begge to har vel og merke en sjette sans på slike ting, så nå har jeg brukt evigheter på å forklare svigermor at jeg IKKE kan være gravid.
Hun gav seg til slutt og sa at da var det sikkert sommeren etter det var ment at vi skulle få små, btw blir det tvillinger ifølge svigermor :p
En av hver..
Har en følelse av at det blir mye -Det var jo det jeg sa, jeg er sååååå synsk- snakk når vi først forteller det til de :p

Grunnen til at vi ikke sier noe enda er fordi svigermor ikke klarer å holde munn til ungene, og vi vil helst vente så lenge som mulig før de får vite det.. :)
 
Da jeg ble gravid første gangen, så ringte tanta mi til mamma og sa at jeg var gravid. mamma lo av det, men jeg hadde jo funnet ut at jeg var gravid den samme dagen :p haha.
Noen har kanskje en 6.sans på det. Min er at jeg vet når folk føder :p har truffet 3 av 3 ganger. Har bare sendt melding til venninner og sagt "I dag blir det baby" fikk svar "ja det stemmer det, riene har begynt og jeg er på vei til sykehuset" haha
 
Ja noen har noen slik evner. Er spent på om hun har rett ang tvillinger også
 
ja :)
 
Har et lite ønske om det siden sambo kun vil ha et barn til, og dette da blir min første og siste graviditet hvis alt går bra greit med to på en gang da
 
Oi det blir spennende å se om det blir tvillinger:)
 
Blir spennende å se om det blir tvillinger! Har ei på jobben som "vet" når noen er gravide og det stemmer alltid! Bare venter på at hun skal spørre :p
 
Var på middag hos svigemor i dag, og hun tok pendel testen på meg.
Den viste tvilling jente og gutt, og en jente litt senere :D
Jeg tok pendeltesten på min samboer og den viste det samme :D
Må si jeg er veldig spent på om den har rett, og litt skremt mtp tvillinger :p
Gleder meg masse til ul i januar nå, spent på om det er to hjerter som slår eller bare et som er inni der :p
De vet forresten ingen ting enda, klarte å lure de ganske godt så jeg tror de la fra seg ideen om at vi er gravide nå :p
 
Da jeg ble gravid første gangen, så ringte tanta mi til mamma og sa at jeg var gravid. mamma lo av det, men jeg hadde jo funnet ut at jeg var gravid den samme dagen :p haha.
Noen har kanskje en 6.sans på det. Min er at jeg vet når folk føder :p har truffet 3 av 3 ganger. Har bare sendt melding til venninner og sagt "I dag blir det baby" fikk svar "ja det stemmer det, riene har begynt og jeg er på vei til sykehuset" haha

Nå sniker jeg veldig i forumene men du må GJERNE gjette datoen jenta i magen kommer på :p for jeg blir gal her jeg sitter!!!! Termin om en uke men er sååå sikker på at jeg går over tida! :( åhhhhh
 
Hihi! Noen er kanskje litt mer følsomme på dette?

I forrige svangerskap var samboeren og jeg på tidlig UL (uke 5) vi hadde ikke sagt det til noen ennå, og etter UL dro vi til svigermor for å slå av en prat og ta en kaffe. Så sier hun "jeg drømte i natt at dere ventet barn!"
Reaksjonen våres avslørte nok "hemmeligheten" men morsomt at hun gjorde det akkurat den dagen :) så da fikk hun se UL bilde også


Gleder meg til å se om svigermoren din hadde rett ! :D
 
Var på middag hos svigemor i dag, og hun tok pendel testen på meg.
Den viste tvilling jente og gutt, og en jente litt senere :D
Jeg tok pendeltesten på min samboer og den viste det samme :D
Må si jeg er veldig spent på om den har rett, og litt skremt mtp tvillinger :p
Gleder meg masse til ul i januar nå, spent på om det er to hjerter som slår eller bare et som er inni der :p
De vet forresten ingen ting enda, klarte å lure de ganske godt så jeg tror de la fra seg ideen om at vi er gravide nå :p
Nå er jeg sykt spent på hva du får altså:) hvis hun har rett er det jo helt utrolig!
 
Nå er jeg sykt spent på hva du får altså:) hvis hun har rett er det jo helt utrolig!
Ja utrolig og ufattelig skummelt :p
HAr hatt lyst på tvillinger hele livet, frem til jeg ble gravid :p Nå klarer jeg meg fint med en altså :)
 
Nå sniker jeg veldig i forumene men du må GJERNE gjette datoen jenta i magen kommer på :p for jeg blir gal her jeg sitter!!!! Termin om en uke men er sååå sikker på at jeg går over tida! :( åhhhhh
jeg kan ikke forutse :( Jeg bare vet det når det skjer. :p haha
 
D
Hihi! Noen er kanskje litt mer følsomme på dette?

I forrige svangerskap var samboeren og jeg på tidlig UL (uke 5) vi hadde ikke sagt det til noen ennå, og etter UL dro vi til svigermor for å slå av en prat og ta en kaffe. Så sier hun "jeg drømte i natt at dere ventet barn!"
Reaksjonen våres avslørte nok "hemmeligheten" men morsomt at hun gjorde det akkurat den dagen :) så da fikk hun se UL bilde også


Gleder meg til å se om svigermoren din hadde rett ! :D
et gleder jeg meg også til å se :)
Da hadde vi hvertfall aldri fått fred :p hun hadde isåfall snakket om evnene hennes hver gang hun så tvillingene :p
 
Back
Topp