Merkelig..

Løkkimi3

Blir kjent med forumet
Jeg testet med cb og der lyste det gravid
Jeg har vært på ultrlyd (grunnet celleprøve.....) og sett et lite menneske og 1 lite hjerte slå
jeg har symptomer hver dag,

men likevel forstår jeg ikke at jeg er gravid, føles som jeg ikke ''skjønner'' det!

Bevisene er der, symptomene er der men likevel føles det uvirkelig?

Forklar meg dette hvis dere kan....

Vet akkurat hva du snakker om!

Takk emoticon

Hestejenta skrev:
Vet akkurat hva du snakker om!

Det er ofte sånn til en kjenner sparkene. Da føles det mye mer virkelig.

Jeg synes egentlig det var mest merkelig eller rart første gangen for da var alt nytt og vi visste egentlig overhodet ikke hva som var å forvente eller hva vi gikk til, tok bare ting som det kom. Synes det var helt sprøtt hele greia, men det forandret seg etter UL da jeg fikk se babyen som var inne i der, da ble det mer begripelig på en måte.
Med andremann og nå så vet jeg hva jeg bærer på men det er fortsatt rart. :-)

Skjønner akkurat hva du mener, og jeg venter nr. 3.
Vil liksom ikke gå opp for meg at det er et nytt liv som vokser inni meg.
Men det går opp etterhvert som magen begynner å synes og du kjenner spark etterhvert.
Og gled deg til du hører hjertelyden første gangen. Det er en herlig følelse. :-)

Jeg vakler også veldig. Sikkert fordi jeg ikke har så sterke symptomer også..
Er jeg virkelig gravid??
Men håper på å få høre en liten hjertelyd fredag neste uke på første kontroll med jordmor :)

Jeg vakler også veldig. Sikkert fordi jeg ikke har så sterke symptomer også..
Er jeg virkelig gravid??
Men håper på å få høre en liten hjertelyd fredag neste uke på første kontroll med jordmor :)

Er nr 3 for meg også :) Men likevel.. Gleder meg til å høre hjertelyd og se et lite menneske på ultralyden :) Kanskje jeg da virkelig skjønner det! (ellers er vel jeg ganske tett i pappen...)

Bettamor venter nr 3 skrev:
Skjønner akkurat hva du mener, og jeg venter nr. 3.
Vil liksom ikke gå opp for meg at det er et nytt liv som vokser inni meg.
Men det går opp etterhvert som magen begynner å synes og du kjenner spark etterhvert.
Og gled deg til du hører hjertelyden første gangen. Det er en herlig følelse. :-)

Back
Topp