merkelig uke.....

RuttiTutti

Elsker forumet
oki ikke for å brette så mye ut men dette har vært den rareste sommeren i mitt liv.....
pappa har hatt kreft lenge nå og denne sommeren gikkd et skikkelig nedover n\med han så vi bestemte oss sammen att vi skulle gifte oss denne sommeren så pappa skulle rekke det...... så fanr jeg ut att jeg var uplanlagt gravid som gjør att vi må flytte også.....
så dør pappa en uke før bryllupet vårt og det siste han sier er att han ønsker att vi gifter oss uansett..... jeg og pappa var utrolig nær hverandre så det føltes helt galt og skulle gå i mot hans siste ønske og han ba aldri om noen ting.....
så søndag 18 juli sovnet pappa inn etter en lang kamp torsdag 22 juli begravde vi han og fredag 23 juli giftet vi oss etter hans ønske..... (bare stille og rolg hos en dommer)... så denne sommeren har vært rar må jeg si....

måtte bare få sagt har nesten ikke sagt det til noen jeg kjenner for jeg orker ikke snakke så mye om det så tenkte jeg jeg kunne skrive det her bare for å få det ut.....har så mange rare tanker...

oi dette ble litt langt men... hvis du gadd lese så takk for det.....

Åh, skjønner godt at du ikke er så keen på å snakke om det enda, det har jo nettopp skjedd. Tror det er litt lurt å la deg selv få tid til å bearbeide alt dette, det er jo MYE på en gang. Må bare si at jeg syns det er fryktelig trist at du har mista pappaen din, får helt frysninger bare av å tenke på det. Du må være en sterk dame, og jeg vil gjerne få gratulere deg som nygift, det er jo noe godt oppi alt dette vonde :)

Oi ja det får man si.. kondolerer så mye!
Viktig å ta seg god tid til å bearbeide sorgen på sin egen måte.
Håper dere til tross fikk en fin dag og tenker nok at pappan din tittet ned på
deg og var utrolig stolt [:)]
*klemmepå*

Skjønner at det er ei rar uke/en rar sommer ja.

Ta den tiden du trenger til å tenke, vil du "snakke" er vi mange som kan "lytte".

Uff.... *finner ikke ord*[&o]
Ta vare på deg selv, og familien din! Og ikke minst lille spiren!!!

Sender en varm klem om du vil ha [:)]

Skjønner du blir satt ut av alle endringene som skjer nå, så godt dere fikk gjort opp hans siste ønske i selvfølgeligheten at dere elsker hverandre! *rørt* Utrolig trist med faren din, nå er han heldigvis ikke mer i redsler og smerter, og er sikkert kjempestolt av deg!

Ta ting som det kommer nå, tenk på deg selv, familien din og din lille spire, stress ned, bruk tiden til å samle tankene, og resten kommer etterhvert skal du se =)=)

Takk for at du delte dette med oss!=)

Det var mye å absorbere på en gang ja. Kondolerer. Håper bryllupet ble da.

Ja, det var en "merkelig" uke, eller mnd hvis det er det man skal kalle det (merkelig altså).

Synd at pappaen din tapte kampen mot den ubarmhjertige kreften, håper han hviler i fred!

Kjekt at du giftet deg, selv om det ble under merkelige forhold, og trist at faren din ikke fikk være med på begivenheten, men kanskje han var der rent åndelig? [:)]

Og spiren, vel det er et nytt lite liv, så der sier jeg gratulerer...

Håper det går fint med deg og mannen din etter alt dette! [&o] [:)] (trist men godt samtidig, så vet ikke helt hvilken smiley jeg skal bruke) [8|]

ORIGINAL: SunShin

Oi ja det får man si.. kondolerer så mye!
Viktig å ta seg god tid til å bearbeide sorgen på sin egen måte.
Håper dere til tross fikk en fin dag og tenker nok at pappan din tittet ned på
deg og var utrolig stolt [:)]
*klemmepå*

signerer denne jeg.

oi det må må eg si
ja livet e urettferdi
mistet selv svigerfar ,nå i sommer e det 4 år siden
ja den kreften e ikke noe å spøke med altså
sender over tenker på deg klemmer og skjønner deg veldi godt altså

Huff.. Mye store forandringer i livet som skjer på en gang. Det kan ikke være lett å fordøye nei. Jeg har faktisk en nær venninne som opplevde noe veldig lignende. Du må bare bruke tiden til hjelp og husk at alle har sin måte å takle vanskelige situasjoner på. Noen har veldig stort behov for å prate. Andre trenger tid alene til å samle seg og så først etter det, så kan man åpne seg for andre.
Ta vare på deg selv og gratulerer så mye med bryllupet.

Back
Topp