Merkelig spm

AdelinaL

Glad i forumet
Er det noen her som IKKE skal amme? Jeg vet ikke om jeg kan amme angang, vansskelig å vite det nå da men..
Jeg gruer meg faktisk litt til det, må innrømme det. Men velger nok å gjøre det for det hvis jeg kan amme. Har dere hørt om noen som pumper seg for så å mate baby med flaske? -høres litt tungvindt ut...[8|] Bare lurte på slags tanker dere har til amming[:)][8D]

Man veit ikke nei, om man får til amminga og om alt går bra, men jeg ønsker å amme ja. Men gruer meg litt til at puppene blir enda større, og til melkespreng og såre brystvorter... [:)] Men gleder meg også da, for da er jo babyen her [:D]

Enig med deg! Babyen er jo her da, å det gleder vi oss alle til[:D][:D][:D]

Jeg vet ikke engang om jeg får melk. Søstra mi har 3 barn og har aldri hatt melk. FÅr jeg melk så skal jeg prøve, synes jeg det føles ok, så skal jeg amme. 

Jeg hadde problemer med ammingen forrige gang. Men hvis jeg får det til denne gangen, vil jeg gjerne amme.

jeg vet ikke... det gikk ikke bra sist gang.. så ... men kan jo være det kan gå bra denne gangen`? ...

Hvis jeg får det til og får melk så skal jeg amme..

Jeg fikk ikke ammet sist gang og har hele tiden hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke prøvde
hardere, slik at jeg skal prøve hardt denne gang før jeg eventulet gir opp.
Mitt problem er brystvorta...
Den er helt flat...Stikker ikke ut eller inn, den er bare helt flat.
Hadde den gått innover så hadde det gått an å dra den ut, men det går
altså ikke an å dra den utover.
Dermed hadde gutten vankeligheter med å suge slik at jeg pumpet i en måned.
Men ga opp...

Jeg skal begge deler, gi flaske og amme. Men skal amme mest da. Men håper  babyen vil ta flaske da[:D]. Hvis det er noe som jeg må på, eller rett og slett vil slappe av et par timer hjemme, så kan jeg sende samboer ut me babyen og brystmelk i flaske. At jeg ikker avhengig av å ha barnet hele tiden, ser på det som litt avlastning og at da kan pappaen også få en kosestund med å gi henne mat. Men skal jo amme mest da[:D].

Back
Topp