AdelinaL
Glad i forumet
Er det noen her som IKKE skal amme? Jeg vet ikke om jeg kan amme angang, vansskelig å vite det nå da men..
Jeg gruer meg faktisk litt til det, må innrømme det. Men velger nok å gjøre det for det hvis jeg kan amme. Har dere hørt om noen som pumper seg for så å mate baby med flaske? -høres litt tungvindt ut...[8|] Bare lurte på slags tanker dere har til amming[:)][8D]
Jeg gruer meg faktisk litt til det, må innrømme det. Men velger nok å gjøre det for det hvis jeg kan amme. Har dere hørt om noen som pumper seg for så å mate baby med flaske? -høres litt tungvindt ut...[8|] Bare lurte på slags tanker dere har til amming[:)][8D]