Merkelig :p

Ijea

Glad i forumet
Utrolig merkelig denne graviditeten er, jeg er så mye mindre bekymret nå enn de to andre gangene. Jeg nyter hver minste lille ting, selv da jeg sto på jobb idag og brakk meg. Merkelig, men herlig!!

Jeg har to gutter fra før, så jeg er helt sikker på at det kommer en liten gutt til!
Men når jeg drømmer om barnet så er det en jente jeg drømmer om, og når jeg ser ting for meg så ser jeg rosa ting, og jeg tenker kun på jentenavn. Idag var jeg ute og shoppet litt til guttene, jeg kom over en helt nydelig rosa babybody, og jeg kjøpte den uten å mukke?!?! Men når jeg kommer hjem så lurer jeg på hva i all verden jeg driver med, jeg får jo en gutt!
Tror det er fordi jeg alltid har ønsket meg ei lita jente å dulle med at dette skjer, for jeg "vet" jo egentlig at det ikke kommer til å bli sånn. Pluss at jeg tror det er litt hormoner som spiller meg et lite puss.

Du får nok en jente denne gangen:sign19

Spennende da. Så gøy at du kjøpte plagget- har så lyst til å gå bananas selv.

Det er morsomt å lese det du sier med at du er så mye mindre bekymret denne gangen enn de to andre gangene :D
Dette er noe jeg også har lagt SÅ godt merke til selv denne gangen, dette er også min tredje :Heartred:love2

Drømmene i graviditeten er så utrolig "virkelige" synes jeg! Har hatt mange "rare" drømmer selv, vil kalle det for et klart og tydelig gravidsymptom! :D hihi. :flower Spennende at du drømmer hvilket kjønn du får, blir utrolig spennende :love7

Det er morsomt å lese det du sier med at du er så mye mindre bekymret denne gangen enn de to andre gangene :D
Dette er noe jeg også har lagt SÅ godt merke til selv denne gangen, dette er også min tredje :Heartred:love2

Drømmene i graviditeten er så utrolig "virkelige" synes jeg! Har hatt mange "rare" drømmer selv, vil kalle det for et klart og tydelig gravidsymptom! :D hihi. :flower Spennende at du drømmer hvilket kjønn du får, blir utrolig spennende :love7
Det er jo herlig å slippe alle bekymringene, og bare nyte! Så skal si vi er heldige altså :) Kan jo selvfølgelig komme senere, men nyter det så som jeg kan.

Heldig du er! Jeg veksler mellom å nyte ondtene og bekymre meg. Også bekymrer jeg meg for om jeg burde være mer bekymret (har mange SA) bak meg. Tiden stoppet liksom plutselig helt opp.... Men nyt det!

Jeg trodde forresten førstemann var en gutt og hadde rett, andre svangerskap var ulikt så trodde kanskje det kunne være jente, men ble ikke overbevist før hun kom ut (var jo guttemamma skal vite ;) ) nå lurer jeg på om det er enda en jente siden jeg ikke har lyst på søtt (for det hadde jeg med gutt) men det gjenstår jo å se om det går bra først...

Back
Topp