Merkelig..Missunnelse?

MimmiMamma

Betatt av forumet
Jeg må si jeg synst det er litt rart når noen legger ut bilder de er fornøyde med selv,
også må noen komme med kommentaren om at bildene ikke var så bra, fortografen gjorde en dårlig jobb, "modellene" burde hatt et annet utrykk..????

Har aldri sett sånne kommentaren i en bilde tråd fra barnefotografering, eller "vanlige" familiebilder.

Nesten så jeg lurer på om folk blir litt missunnelig fordi det er en jente som ser bra ut og at det er lettkledde bilder..?

jeg har sett fortograf bilder her inne som har vert mye dårligere enn de her, men jeg har aldri sett noen kommentere det før..

Bare jeg som reagerer eller?

ORIGINAL: ActionPaction

jantelov kanskje?

men hvis noen legger ut et portrettbilde og ber om kommentarer, må det være lov til være kritisk. kommentere lys, komposisjon, uttrykk osv. jeg kommeterer bilder på nettsteder som f.eks digit.no. og kan være kritisk til mye, men jeg må innrømme at det er vanskelig å komme med kritikk når noen legger ut bilder av barna sine

du har kanskje ikke sett tråden jeg tenker på.
Det var en skrytetråd altså ei som ville vise fram bilde som ho var stolt over.
Ingen steder spurte hun etter hva andre synst om bildene, lys osv.

Men Selfølgelig; viss folk spør må de tåle å få svar![;)]

med mindre den som starter tråden spør om meininger .. så holder jeg kjeft hvis jeg ikke liker bildene eller det som er avbildet. syns det er idiotisk at noen må komme med stygge kommentarer til bildetråder når den som starta tråden ikke ba om det. og hvis en absolut må kommentere, så pakk det nå litt finere inn.

Jeg er helt enig.. Skjønner heller ikke hvorfor man skal kommentere event "feil" heller - er ikke akkurat slik at de bildene som er tatt kan endres på likevel... Hvis en person er dritstolt (noe en pleier å merke i tonen) så trenger man liksom ikke begynne detektivarbeid for å finne noe å ta dem på...

ORIGINAL: Puffismamma: Karla

jeg er iallefall ikke missunerlig, synes hele familien er kjempefin jeg! og særlig mora, smukk etter fødselen! men bildene er kvalitetsmessig ikke kjempebra med tanke på at de er tatt hos fotograf! synes ikke han har gjort en veldig bra jobb. Også nevnte jeg at jeg ikke ville lagt ut bilder av min datter naken, og ja det er helt reelt jeg ville ikke det[;)]

Trengte selvfølgelig ikke si min mening, meeen...

ORIGINAL: EmmaT

med mindre den som starter tråden spør om meininger .. så holder jeg kjeft hvis jeg ikke liker bildene eller det som er avbildet. syns det er idiotisk at noen må komme med stygge kommentarer til bildetråder når den som starta tråden ikke ba om det. og hvis en absolut må kommentere, så pakk det nå litt finere inn.

ORIGINAL: MaritParit

Jeg er helt enig.. Skjønner heller ikke hvorfor man skal kommentere event "feil" heller - er ikke akkurat slik at de bildene som er tatt kan endres på likevel... Hvis en person er dritstolt (noe en pleier å merke i tonen) så trenger man liksom ikke begynne detektivarbeid for å finne noe å ta dem på...

jeg vil se bildet!!! Kan dere gi meg link til den tråden? (bare sånn at jeg kan bli misunnelig på jenta [;)])

Back
Topp