Merkelig i formen

Krihen89

Andre møte med forumet
Har de siste 5 dagene vært helt merkelig i formen, og lurer på om det er andre som har opplevd det?

Jeg har hatt kynnere siden uke 20, men de siste dagene har jeg hatt det nesten hele tiden, og noen av kynnerne er kraftige, vonde og varer opp mot minutter. Hele magen er helt øm etter alle kynnerne..

Babyen er mye mer aktiv, og med hyppige kynnere er det hele tiden noe form for aktivitet i magen. Slik er det både dag og natt..

Jeg klarer heldigvis til en viss grad å ignorere både kynnere og kraftige spark slik at jeg får til å sove om natten, men likevel er jeg helt utslitt og må sove en del på dagtid. Om jeg ikke hviler nok blir jeg kvalm og svimmel..

I tillegg har jeg hatt diaré i flere dager, uansett hva jeg spiser. Mye nedpress, maserier som er vonde før de dabber av, og mensenmurringer.

I dag har jeg feberfølelse i hele kroppen, uten at jeg har feber.

Matlysten er lik null, og jeg får i meg under 50g med mat per måltid. Føler magen er stappafull hele tiden. Får heldigvis i meg godt med drikke

Blir litt bekymret, for opplevde ikke noe av dette i forrige svangerskap. Men lurer på om det bare kan være kroppen som forbereder seg til fødsel? Er i uke 36 + 5. Håper ikke det skal være slik i ukevis

Noen som har opplevd noe lignende eller som har noen tips/råd? Skal til jordmor på onsdag så skal snakke med henne om dette dersom formen ikke er bedre
 
Har hatt det litt likt som deg i d siste. Før jeg plutselig gikk fra løs mage til kjempe hard. Og i dag veide jeg meg. Hadde gått ned 2,5 kg på litt over en uke. hadde sex i går og magen var hard og baby protesterte i flere timer. Er 35+2 i dag. Satser på at baby kommer i løpet av noen uker. Hun var 11% over snittet. Så d er jo bra Med tanke på at jeg har tatt av. Da er d meg d går ut over og ikke henne.
 
Back
Topp