Merkelig følelse. ...

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Det er så rart når hodet ditt bare låser seg helt inn på en tanke... I kveld følte jeg jeg bare MÅTTE legge et underlag under lakenet i senga, just in case liksom... Overtenkende meg ser jo dette som et tegn på at ting kan skje i natt :rolleyes::rolleyes: Fornuftige meg sier at det er en selvfølge å gjøre det de siste ukene uansett, du kan faktisk tisse på deg og :p:p:p:p:D:D

Har ikke underlag. Men må vel kjøpe det og. I alle fall til ammingen :-)

Jeg la på i går. Var på leiekontroll i dag på sykehuset og han har hodet godt nede og det er 2 cm åpning på meg (men det er vel også relativt vanlig hos flergangsfødende). Så tror ikke det er så dumt å beskytte senga. Vet ikke om seng ødelagt av fostervann går på innbo :p

Jeg la på i går. Var på leiekontroll i dag på sykehuset og han har hodet godt nede og det er 2 cm åpning på meg (men det er vel også relativt vanlig hos flergangsfødende). Så tror ikke det er så dumt å beskytte senga. Vet ikke om seng ødelagt av fostervann går på innbo :p
Spennende! Kan komme fort nå :)

Det er så rart når hodet ditt bare låser seg helt inn på en tanke... I kveld følte jeg jeg bare MÅTTE legge et underlag under lakenet i senga, just in case liksom... Overtenkende meg ser jo dette som et tegn på at ting kan skje i natt :rolleyes::rolleyes: Fornuftige meg sier at det er en selvfølge å gjøre det de siste ukene uansett, du kan faktisk tisse på deg og :p:p:p:p:D:D
Skjønner hva du mener. Jeg liker å kalle det god intuisjon, og finner alltid en grunn til at det var lurt å ettertid :p:wacky:

Blir spennende å se da... Om det faktisk skjer noe ;)

Jeg hadde det akkurat sånn for 2 kvelder siden! Da hadde jeg tenkt tanken noen dager, men den kvelden klarte jeg ikke legge meg før det var gjort :) Skjedde ingenting da, men kan jo skje noe når som helst egentlig :)

Kall det bare vannlekkasje :p

Fant et tisselaken storebror brukte som baby og la under lakenet. Har ligget der noen dager siden jeg har drømt flere ganger om uke 35... Men i morgen er det 36, så blir vel ikke baby før den tid hvertfall :p

Jeg måtte også gjøre det i går! Har nok litt sammenheng med at jeg la på ny overmadrass i går, men jeg er også mentalt forberedt på at fødselen Kan starte når som helst.

Skjedde ikke noe i natt da, annet enn et bekken fra helvete.... :-/

Tipper det var fordi det var så mye prat om slimpropp og åpning her i går, underbevisstheten spilte deg et puss. :p God bedring med bekkenet! :)
Hehe, antageligvis... Andres tegn og ikke minst fødsler gjør vel noe med både hormoner og hode :-P
Takk!

Har også lagt tisselaken på sengen nå :) veldig greit om d skulle komme fostervann i sengen... Begge gangene har vannet gått i senga så:p men har ikke kommet noe i senga for da var så lite med en gang ;)

Back
Topp