Merkelig brystvorte :-P

Sazzaz

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Våknet i dag av at ca halve til 2/3 av den ene brystvorte min har blitt nesten hudfarget og samme delen er litt opphovnet. Men ingen smerte/ubehag. Noen som vet hva i all verden dette kommer av eller hva det er?

Våknet i dag av at ca halve til 2/3 av den ene brystvorte min har blitt nesten hudfarget og samme delen er litt opphovnet. Men ingen smerte/ubehag. Noen som vet hva i all verden dette kommer av eller hva det er?
Hmm.. :P Aner ikke, har du prøvd og google det? :)

Ble ikke noe særlig klokere av Google. Fikk bare opp masse brystkreft skremsel :-P hehe. Men passte kje inn det heller. Men sjekket igjen nå senere og brystvorten er så godt som tilbake til normalt :-)

Ble ikke noe særlig klokere av Google. Fikk bare opp masse brystkreft skremsel :p hehe. Men passte kje inn det heller. Men sjekket igjen nå senere og brystvorten er så godt som tilbake til normalt :)
Kanskje du hadde ligget feil på den?! Eller kanskje den bare forbereder seg på amming?! ;-)

Kanskje du hadde ligget feil på den?! Eller kanskje den bare forbereder seg på amming?! ;-)

Det er noe sånt jeg og har tenkt meg til. Har flere andre morninger våknet med "knekk" i huden på puppene. Akkurat der dei he blitt bøyd av side/mage sovinga mi. Så er vel noe i den duren tenker jeg :-)

Back
Topp