Merkelapper til klær

Klistrelapper på alt med vaskeanvisning/lapp (de henger best der), matbokser/drikkeflasker etc
Strykelapper til hjemmestrikk, ullplagg og alt som ikke har vaskeanvisning som klistrelappene henger på.

Tekstiltusj til sokker, her er det helt pyton å få lappene til å henge.

Vi har kun prøvd lappeliten foreløpig, jeg er fornøyd med klistrelappebe derfra. Strykelappene faller fort av igjen synes jeg, og en del av dem smuldrer opp under påføring.
 
Vi har klistrelapper fra Askeladden. De sitter veldig godt på matboksene og drikkeflaskene, men det hender de faller av klær i vask. Jeg foretrekker klistrelapper, det er litt raskere og ungene syns det er gøy å merke ting selv, kjenne igjen egne ting og eget navn :)

Bruker tusj også :)
 
På dyrere klær bruker jeg strykelapper eller tusj (strykelapper fra Lappeliten). Da vet jeg at de virkelig sitter. Ellers bruker jeg klistrelapper fra Askeladden. :)
 
Jeg har ikke prøvd strykelapper, men har prøvd klistrelapper fra Nordicprint, dinmerkelapp, presis og Askeladden. Askeladden har vært best :) Nordicprint og presis var dårligst.
 
Vi har kun brukt klistrelapper fra Askeladden og syns de sitter på absolutt alt. Brukt de i 1,5 år og foreløpig ikke opplevd at noe har falt av:)
 
Klistrelapper fra Askeladden fungerer utmerket hos meg.
 
Bruker klistrelapper fra askeladden, synes at de er best. På strikketøy bruker jeg vevde lapper med taggit.
 
Klistrelapper fra lappeliten, fordi det er de vi får gratis innimellom.
Ellers har vi prøvd andre klistrelapper tidligere, og har igrunnen ikke merket noe forskjell i kvalitet :)
 
Har prøvd litt forskjellig men ender alltid opp med klistremerkene til Askeladden. Jeg synes også at deres strykelapper er best.
 
Bruker Askeladden. Har falt av et par ganger, men det er å regne med tenker jeg når jeg bruker så mange
 
Back
Topp