Merkeklær

Oktoberjenta

Elsker forumet
Nå er jo det blitt så populært med rompere og sånn type fine strikketøy i ull. feks. merkene memini, mini A ture osv. Ser dere det på det som merkeklær?

Ja, det er merkeklær i mine øyne... :)

Ja på en måte... Fordi det er en merkevare med en bestemt stil :) cubus, h&m osv ser jeg på som kleskjedeklær... Slikt som mange andre i barnehagen har...

Ja jeg ser på det som merkeklær i barnekategorien, på lik linje som Jean Paul og lignende merker for voksne :)

Tenker ikke over at det er merkeklær. Elsker tøyet da.

Ja det er merkeklær, men jeg ser på det som litt anderledes likevel. Siden det er flott kvalitet og komfort også.. Som nøstebarn feks.. Jeg skjønner at folk legger penger i det, fremfor en kjole eller bukse med riktig mønster eller design.. "Voksen kopi"

Ser på det som en mellomting... Gant, Tommy hilfiger osv er dyre merkeklær for meg. Memini, lilleba osv er liksom litt for dyrt men ikke så dyrt at vi ikke kan handle noe av det liksom :P

Synes ikke dette er så dyrt tøy jeg da. Om jeg skulle ha strikket lignende hadde det kostet like mye eller mer i garn. Nei ikke merketøy, men tøy som er god design til små barn, varmt og god kvalitet som kan arves videre :)

Ja det gjør jeg :)

Back
Topp