Merkeklær?

Det går begge veier xD jeg gikk landbruk de to første åra på VGs, kom man i vanlige klær og ikke arbeidsklær/stallklær så ble man sett på som pynta og fikk kommentarer deretter :p

Da jeg gikk påbygg så gikk folk veldig pent kledd igjen og jeg husker ei som kommenterte veeeldig diskret min joggebukse en dag :p

Sent from my iPhone using BV Forum
hehe. det er jo typisk :P

Der jeg vokste opp så var det ganske så press på hva man hadde på seg, men jeg brydde meg faktisk ikke så mye. Siden min far driver klesbutikk så har jeg harr tilgang på de klærne som jeg kunne ønske om jeg hadde vært veldig opptatt av det. Men jeg ble oppdratt til å ikke bry meg så mye. Jeg har alltid vært ganske sikker på meg selv, noe som er takket være mamma og pappa. De sa alltid: hvis de hopper uten for et stup, ville du hoppet etter? dette fikk meg til å tenke ganske tidlig tror jeg. og gjorde at jeg ikke brydde meg. Når noen kommenterte at jeg ikke gikk i de rette merkene. så så jeg bare på de og sa at jeg ikke trengte de for å føle meg vel og trygg...

Så jeg må jo bare satse og håpe på at jeg får like trygge barn. :)

Jeg er vokst opp langt ut på bygda og ble stadig mobbet fordi jeg ikke hadde addidas knappebukse feks som de nedre og bergans jakke og buffalo sko osv. Så de er minst like ille på bygda dessverre.

Sent from my iPad using BV Forum

Kjenner jeg er glad for at aldri noen andre har kommentert så.myr hva jeg hatær gått med.. men tenkt mye på det selv.. aldri vært den kuleste, men har aldri heller blitt lagt merke.til.at jeg ikle hadde miss sixty bukse og.platåsko.. (som var kult da jeg var ung..)

Back
Topp