Merkehysteri?!?

Jeg har kjøpt en Trolldress til Emilia, men den er vel mer parkdress m/ullfor.
Skal kjøpe en reimadress også, så sant jeg føler at hun kan bevege seg bra i den når jeg prøver den på!

Regntøy er jeg litt usikker på.. Noen her som har erfaring med Me Too sin hele dress?

ORIGINAL: *ceccemor*

ORIGINAL: Hobbit

Hvilke buttikker selger Reima egentlig ????

her selger de den hos babyshop,barnas hus,junior...

Okei [:)] da må vi antagelig på bytur [:D]

ORIGINAL: adelheidrr

jeg hadde en parkdress tråd inne her igår hvor jeg lurte på erfaringer ang dresser, hadde en tråd ang dette på generell også og flertallet har erfart at reimatec er best...driter i merke bare dressen er bra jeg da.... tenkte jeg skulle se i butikker nå om jeg finner den på salg, men har ikke råd til og kjøpe den til full pris som er fra 1000 og oppover.....

da må jeg ta noe annet som passer lommeboka, de fra sparkjøp har fått masse skryt:) 

Nå vet ikke jeg hva som skulle være bra med sparkjøp sine... (slitesterke?) men når det gjelder vann, så blir det godt og vått ifølge ei venninne av meg iaffal [;)]

Jeg jobber i bhg, og har ennå ikke hatt Reima dress til min eldste.
Syns ikke de er så sabla bra som alle skal ha det til jeg..

Vi har brukt reflex og polarn O. Pyret sine dresser og er kjempe fornøyd med de!
Kommer nok til å fortsette med det framover også.

Folk får bruke penger på Reima om de vil det, jeg bruker heller pengene på en ekstra dress eller noe i stedet for.

ORIGINAL: slinsie

da må jeg ta noe annet som passer lommeboka, de fra sparkjøp har fått masse skryt:) 

Nå vet ikke jeg hva som skulle være bra med sparkjøp sine... (slitesterke?) men når det gjelder vann, så blir det godt og vått ifølge ei venninne av meg iaffal [;)]

Men parkdresser er ikke ment å være vanntette, da. Når det er mye vann må man bruke regntøy.

Jeg og innbilte meg at PoP er ganske dyre. Og jeg har ikke god erfaring med PoP-dressene, iallfall. MEN som man ser ut av denne tråden - smaken er som baken og folk er forskjellige på hva de foretrekker. Så det er nok rett og slett noe man må prøve og finne ut av sjøl. Og da er vel et godt tips og gå mot bruktmarkedet [:)]

Merke spiller ingen rolle for min del, men dressen må være bra. Den skal tross alt brukes neste hver dag!

Storebror har hatt både reima og PoP. Mye mer fornøyd med reima. PoP blir fortere møkkete/møkka synes bedre, blir fortere våt utenpå, og er mindre slitesterk.
Fikk den med 40% rabatt, da var den ikke så dyr.

Nå har jeg kjøpt reima med 30% rabatt på Fru Lyng [:)]

Vet ikke hva snuppa skal ha ennå, må høre hva "byttelånesentralen" vår har først.

jeg velger ikke reima pga merket - men pga at det er kvalitet.... ja,det koster en del , men det er også en kjempe god dress[:)] og dette har jeg erfart i de årene jeg har jobbet i barnehage...

men ser absolutt ikke på foreldre som kjøper andre dresser som dårlige foreldre....

Mie har ikke reima vår/høst dress - hun har en annen dress jeg fant til 299[:)] og vinterdressen kjøpte jeg på salg i mars/april til 50%,så selv om det er reima så kostet den ikke mye[:D]

martine sine dresser har jeg som regel alltid kjøpt på salg[:)]

hvor har du kjøpt høstdressen til Mie? må kjøpe det til Teo snart jeg og.. hvilke str kjøper dere i da?[&:]

ORIGINAL: monjen

jeg velger ikke reima pga merket - men pga at det er kvalitet.... ja,det koster en del , men det er også en kjempe god dress[:)] og dette har jeg erfart i de årene jeg har jobbet i barnehage...

men ser absolutt ikke på foreldre som kjøper andre dresser som dårlige foreldre....

Mie har ikke reima vår/høst dress - hun har en annen dress jeg fant til 299[:)] og vinterdressen kjøpte jeg på salg i mars/april til 50%,så selv om det er reima så kostet den ikke mye[:D]

martine sine dresser har jeg som regel alltid kjøpt på salg[:)]

hvor har du kjøpt høstdressen til Mie? må kjøpe det til Teo snart jeg og.. hvilke str kjøper dere i da?[&:]

den er kjøpt på babyshop...

ORIGINAL: jas

Jeg jobber i bhg, og har ennå ikke hatt Reima dress til min eldste.
Syns ikke de er så sabla bra som alle skal ha det til jeg..

Vi har brukt reflex og polarn O. Pyret sine dresser og er kjempe fornøyd med de!
Kommer nok til å fortsette med det framover også.

Folk får bruke penger på Reima om de vil det, jeg bruker heller pengene på en ekstra dress eller noe i stedet for.

Jeg hra oxo jobbet i barnehage, og de treåringene der vbar like våte uansett om de brukte reima eller ikke.. skjønner derfor ikke helt hvorfor denne dressen er skrytt så opp i skyene... når det gjelder varme, så var definitivt "ullunger" og de som hadde besteforeldre som strikket de varmeste nesten uansett hvilken dress de brukte. men de som hadde "billigdresser" fra utlandet var definitibt de våteste og kaldeste.

Men signerer hun som sa at det er viktig å invistere i ordentlige sko!

ok, fant den dyreste jeg da.... får se når salget starter hva prisene ligger på da...

salget har vel starta..? [8|]

Iaff her i området + de fleste nettbutikker jeg har sett.. du finner jo bla. billige reimatec på jobbogfritid.no...

Faktisk, så ser det ut som det snart er over! (stod iaffal 'final sale' omkring på cubus her i området i dag... og klær nedi 30kr... )

ORIGINAL: slinsie

ok, fant den dyreste jeg da.... får se når salget starter hva prisene ligger på da...

salget har vel starta..? [8|]

Iaff her i området + de fleste nettbutikker jeg har sett.. du finner jo bla. billige reimatec på jobbogfritid.no...

Faktisk, så ser det ut som det snart er over! (stod iaffal 'final sale' omkring på cubus her i området i dag... og klær nedi 30kr... )

er det reima på cubus da???? er ikke salg på jobb og fritid så vidt jeg kan se...

nei, er ikke reima på cubus, bare eksempel på at salget snart er over.

på jobbogfritid.no så har de f.eks denne til https://jobbogfritid.secure.flexiweb.no/productview/20057129/ 600kr.
det står ikke at det er salg, men er nesten nødt til å være det, da du ser prisene på nye modellene er høyere..

ORIGINAL: Aline

jepp! Masse salg nå.

Jeg har kjøpt 3 reimatec dresser til 450,- pr stk.

2 vanlig fòret i str 80 og 86, og en høst dress som er litt tynnere i str 74. [:D]

hvor har du funner reima til 450 kr da????

Tønsberg antagelig...

ORIGINAL: Amyrlin

ORIGINAL: Aline

jepp! Masse salg nå.

Jeg har kjøpt 3 reimatec dresser til 450,- pr stk.

2 vanlig fòret i str 80 og 86, og en høst dress som er litt tynnere i str 74. [:D]

hvor har du funner reima til 450 kr da????

....:) butikk da vøtt......

Tønsberg antagelig...

Hehe.. ja, jeg kan jo bare gjette. Men Barnas Hus eller Liten (Reflex), kanskje. Ellers så er det også en butikk som heter Perfekt barneklær...

Back
Topp