Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for at du spør om alt jeg ikke visste at jeg lurte på.Trenger man pumpe? Er det forskjell på feks store og små bryster med tanke på hvilket merke som er best? Tilbud på apotek1 nå, på avent manuell og elektrisk. Gidder man å bruke manuell, er elektrisk bortkasta penger?
Er vel ikke alle som har behovet for det jeg hadde veldig mye melk og hadde ofte brystspreng i forhold til hvor mye lillegutt tok til seg. Da var det også greit å bruke egen melk i stede for MME når mannen skulle gi flaske.Trenger man pumpe? Er det forskjell på feks store og små bryster med tanke på hvilket merke som er best? Tilbud på apotek1 nå, på avent manuell og elektrisk. Gidder man å bruke manuell, er elektrisk bortkasta penger?
Jeg fikk litt lite ut av den manuelle sist gang, så lånte meg til slutt en elektrisk. Fikk ikke nok ut av den manuelle rett og slett, så ble sittende lenge uten stor effekt. Men med elektrisk... Ja, Da ble det fart på sakene. Venninnen min kommer langt med manuell, for der kommer melka mye kjappere. Så det er nok litt individuelt.Trenger man pumpe? Er det forskjell på feks store og små bryster med tanke på hvilket merke som er best? Tilbud på apotek1 nå, på avent manuell og elektrisk. Gidder man å bruke manuell, er elektrisk bortkasta penger?
Haha! Tenkte jeg måtte utnytte meg av ekspertisen her!Takk for at du spør om alt jeg ikke visste at jeg lurte på.
Frister litt å evt bare kjøpe elektrisk da, men koster jo litt... Takk for gode svarJeg fikk litt lite ut av den manuelle sist gang, så lånte meg til slutt en elektrisk. Fikk ikke nok ut av den manuelle rett og slett, så ble sittende lenge uten stor effekt. Men med elektrisk... Ja, Da ble det fart på sakene. Venninnen min kommer langt med manuell, for der kommer melka mye kjappere. Så det er nok litt individuelt.
På jollyroom.no har de brystpumpe (manuell) til under 100 kroner. Du kan jo kjøpe/prøve den først. Så vet du hvordan manuell er. Om du får bra fart på den, så trenger du ikke ruinere deg på en elektrisk vettu.Frister litt å evt bare kjøpe elektrisk da, men koster jo litt... Takk for gode svar
Trenger man pumpe? Er det forskjell på feks store og små bryster med tanke på hvilket merke som er best? Tilbud på apotek1 nå, på avent manuell og elektrisk. Gidder man å bruke manuell, er elektrisk bortkasta penger?
Det høres bra ut. Da er jeg glad det er den jeg har kjøpt.Medela's er toppers etter min mening. Har hatt den i snart 9 år. Brukt masse de tre gangene jeg ammet. Går både på strøm og batterier. En kan justere hvor fort den skal pumpe, noe man ikke kan med manuell.