Merkbare forandringer

Spirity

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
Septemberlykke 2015
Oh my GOSH!! Jeg har fått så mye kviser, pleier ikke være plaget med det til vanlig men nå dere, offameg!! Masse kviser og oppblåst mage med mye luft i, jadda jeg er jo en vandrende babe;-) Eneste positive merkbare endringen på meg er at håret mitt er mye finere, mer glans og ser tykkere og finere ut (husker det var sånn sist gang også). Hvilke merkbare forandringer på utseende/kroppen har dere? :-)

Kviser, oppblåst og fett hår her (!!)
Samme her! Har tre kviser som står på rekke øverst på ryggen og, den ene gjør så vondt! Resten av krisene er plassert godt synlig rundt munn..

Er'e ikke så fantastisk å være gravid?? :)

Kviser, fett hår, mageknip, oppblåst mage og kvalme døgnet rundt!! Gleder meg til de første månedene er overstått ;-)

Kviser på brystet og ryggen, fett hår, oppblåst og masse luft, ømme pupper og veldig trøtt! :-)

Kviser, oppblåst, fetthår her og mitt ser ikke fyldigere ut iallefall føler det ser ut som en høysått eller noe annet fælt. Puppene er tyngre og kanskje en tanke fyldigere :p Lovely! :p

Oppblåååst!

Oppblåst og giga boobs :P

Jeg som aldri har kviser har fått det nå. Er vel rettferdig det ;-) veldig oppblåst også. Jeg ser skikkelig digg ut med håret i tutt, ingen sminke, joggebukse, hund og unge på slep ;-)

Kjempeoppblåst og fyldigere pupper. Også ser man på hele meg at jeg er trøtt og sliten, føler at jeg er bleik med store ringer under øynene...

Haha..jeg var på babysvømming med 1 åringen min i går og puppene holdt på å velte ut av badedrakten! Haha..så har nok fått litt fyldigere pupper jeg også;-) Nå skal jeg rett på nettshopping for å finne ny badedrakt:-P

Kviser her også! Et helt krater i panna:o men er helt greit viss den lille har det bra❤️

Ellers har jeg ikke så ømme pupper, men er ekstremt trøtt! Ingen energi. Noen stikkinger og mageknip inni mellom. Kvalme når jeg er sulten, men ikke oppkastkvalm!

Kviser har jeg ikke noe mer enn jeg har til vanlig:p Men puppene er blitt store og ømme !

Håret mitt veksler mellom så fett at det ligger akkurat der jeg vil ha det/ikke vil ha det, og så tørt at jeg føler at det knekker når jeg børster det. I dag nekter jeg å ta av meg lua på jobb :P Ellers sydligere blodårer på puppene, trøtt som en dupp og kvalm

Back
Topp