MeredithGrey Dagbok

27/10-08
 
Kom ikke mere enn 2 dråper brunt utflod igår,,men fortsatt så har eg di her sterke menssmertan....ååå d gjør meg nesten tullat...kjenne avogtell at d renn(trur d e tr me engang) men det e bare utflod.....Sorry at eg e så direkte me ordene,,men sei det bare sånn som d e[8D]
 
Korsryggen tar knekken på meg,,,veit itj kor lenge eg klare å leve sånn her[:@]
 
Da er TR kommet hit på besøk[:(][:(][:(]
 
Men bedre lykke neste gang,gir ikke opp så lett[:D]
 
Er gla vest di her ryggsmertan gir seg snart[:)]
 
28/10-08
 
Eg blir ikke klok på den her kroppen min,både søndag og igår så kom det 2-3 dråper blod men ikke no idag,,,selv så lyse di negative testan.......
 




Din fruktbare periode er:
07.11.2008 - 12.11.2008

Eggløsningen finner sted:
10.11.2008

Termin:
05.08.2009
 
Får satse på at denne blir rett[:D]
 
 
Idag så trur eg vi ska og tømme Labb&Line sparebørsene vårres,ungan elske å gjøre det. Og i tillegg så får dem gave[8D]
 
No har eg vært å kjøpt julebrus,i oktober(?) synes d e ganske tili[8|] jaja
Julepølsene har dem jo hatt i butikkan i snart 1 mnd,men d blir eg ikke å kjøpe før desember,,selv kor masse eg har løst på det.
 
Og no har vi fått sny på veien,huff kor eg grue meg tell vinteren,,både eg og sambo,,,trur vi bor på feil plass ja for her sei dem at det blir maaasssee sny,,neiånei detta blir ikke bra[:'(][:(] kor e syden billettan vårres,tenke eg me engang da,,,fyre i ovn for harde livet her.........
 
29/10-08
 
2 dråper blod igår og ingenting idag,hittil....
 
TR e merkeli denne gangen,har aldri blødd sånn før,,2dråper en dag,og ingenting den andre dagen og sånn går det...
 
 
 
Har blødd 6dråper tilsammen over 3 daga,,,trur ho TR e helt ute av kontroll,,,men rygg smertan har ikke gjedd seg,,,og har fortsatt NEG test[&:]
 
Ingen TR idag heller,,,vi venter og venter[:D]
 
02/11-08
 
Fortsatt ingen TR her og bare NEG tester,,hmmm ja eg får bare holde ut så finn eg vel ut om det e TR eg vente eller om det e nåkka anna på gang[:D]
 
Helga har vært kjempe gøy,vært på julegalla i Tromsø,,masse brae artista og dem gjorde kvelden helst spesiell=)  Go mat va det og=))  Triveli me ei natt på hotell ilag me sambo=)
 
Ingen Tr idag heller,,,hmm begynne verkeli og lure no altså[&:] 
 
Idag er første dagen min på jobb,,vært borte sia 26april[:D] så dette blir spennanes[:)]
 
Fortsatt ingen Tr og bare NEG testa,,eg blir snart sprø av detta[&:]
 
Va deili å beynne på jobb igjen,men no har eg fri tell fredagen(vest dem ikke ringe) også har eg jobb helg=)
 
Merklig med slike småblødninger, hadde det jeg også denne perioden... trodde jeg var ferdig etter 5 dager med spotting, siden det da tok seg en pause på ettpardager, men så kom TR.. varte bare i en dag men... [8|]
 
Håper du finner ut av det iallefall! [;)]
 
Igår den 21/11 va eg hos legen å tok en test,,,maskin viste neg men dem kunne se en svaak strek der,,,så dem meinte d kunne slå begge veia...
Sku komme igjen om en uke og ta en ny test,,glede meg veldi tell det jah=)
 
Ellers så har eg jobb helg,,i helgene e det så koseli på jobb[:D]
 
Krysser fingrene for at neste uke er streken sterkere og at ikke er noen tvil :-)
 
Back
Topp