MeredithGrey Dagbok

MeredithGrey

Forelsket i forumet
No som eg har ordna meg dagbok så må eg vel skrive litt her...
 
Tok en test idag,den va Neg.,,,litt skuffa ja. Fordi eg har så ondt i korsryggen at eg holder på å bli sprø...akkurat samme smerte som eg hadde når eg va gravid me di 2 andre gullan mine[:)]
 
Får ta en ny test om noen dager[:D]
 
Takk for det[:D]
 
Oj, spennende da! Håper det bare var for tidelig å teste da, og at du får positiv test om noen dager!!
Krysser fingrer for deg!!
 
Jupp håper på det=)
 
 
Nei no må mensen komme eller en POS test,,,,ååå di herran mens lignanes smertan e såå ekkel.....[:'(]
 
Men e vel for tili å teste ennå,når eggløsninga va den 16 oktober? eller ka??
 
Må ærlig innrømme at eg ikke skjønne meg så masse på d her,,,tihi jaja sånn e det[8D]
 
Idag sa mann min at han og ville bli pappa igjen,,,e d eg har venta på så no e vi prøvera,,,[:D]
 
Da er det nok litt tidlig å teste ja.
Om jeg ikke tar feil kan du teste med CL på mandag? Siden de kan testes med 4 dager før forventet mens.

Koselig at mannen sier slik ting da!
 
Okay,så mandag kan eg ta en ny test da?
Bra dokker forklare tell oss som ikke e helt inne på d[:D]
 
jeg er nok ikke helt inne på det jeg heller, men det tar jo en stund fra befruktelsen skjer, til kroppen begynner å produsere HCG, og at du får dannet nok HCG slik at testene reagerer på det.
Mener det sto på den CB testen jeg tok i uken at den kunne brukes 4 dager før forventet mens, for egentlig skal man jo teste den dagen man forventer mens, og det er jo 14 dager etter eggløsning, så om du hadde eggløsning 16, er forventet mens 30 okt, og da kan man etter mitt skjønn teste på mandag den 20, siden det blir 4 dager før. ;)
 
Da blir d testing på mandag,,,,glede meg tell det[8D]
 
25/10-Lørdag
 
Tok en test idag eg,bare for moro skyld,,,Men den va NEG,,så no går eg bare å vente på TR.......kjedelige greier altså...men e jo egentli for tili å teste. Mandagen så må eg vel ta en ny test,,,bare for å være nysgjerri[8D]
Har så utrulig menssmerta så nåkka e det no ihværtfall,,,eg får vente å se[;)]
 
Fortsatt go helg tell dere alle[:D]
 
haha, du minner om meg selv: testoman! ;)
Men du må nok bare vente å se, og om testen fremdeles er negativ mandag, får du vente på tr som er ventet torsdag, å se om den ikke dukker opp, hvis ikke er det testing igjen!
Ønsker deg masse lykke til!
Jeg hater den ventetiden som er mellom eggløsning og mens.. Dagene går så sagte!!
 
Ja e bra eg har kjøpt di her belli testan ellers hadde eg gått konkurs,hehe
 
Dagan går utrulig sakte,trodde d va lenge sia(ihværtfall 2daga) eg tok en test men d va vest igår[:D] ops
 
E bare å vente å se her ja[:)] på ka som dukke opp
 
ja, og billigtestene viser jo ikke positivt like tidlig som Clear Blue testene heller, så billigtestene kan man ta fra IKM (den dagen mensen er ventet) [;)]

Billigtester er forresten er fantastiask oppfinnelse! Jeg elsker dem! [:D]
 
Ja helt enig,eg fikk 20 stk t 170 kr,,,e nesten d man får 2stk på apoteket for...
 
Så du meine eg må vente ennå litt lengere me di her testan?
Har så menssmerta,,,e det vanlig før en POS test??
Eg har gått igjennom d her 2 gang før men huske itj korsen d va i begynnelsen,,hehe glømsk jah=)[:D][:D][:D]
 
ja, om det er tester fra www.billige-tester.no du har, og bruker strimmel testene står det i bruksannvisningen: "Testen er i stand til å teste for graviditet fra første dag etter en uteblitt menstruasjon"
Du finner hele bruksanvisningen HER
 
Ja eg får lese den,,men når eg fikk dem i postkassa så va det bare å rive opp pakken og rett på do og teste[8D]  typisk meg det ja
 
haha! Prøv å test i slutten av uken du da, så får du se va testene sier! [:D]
Blir spennende!
 
Neei detta e ikke arti,idag har eg hatt litt brunt utflod/spotting så no e vel tr like rundt hjørne[:'(][:'(][:'(] hmmm får se om det kommer mere seinar ikveld..
 
Ha en fortsatt God Kveld alle sammen[:D]
 
uffda, men da får den bare komme fortere enn noe, slik dere kan gå inn i neste prøveperiode fortest mulig! ;)

Hvor gamle er du og mannen forresten? Blir sikkert spennende med tre småtasser da! litt tette også, artig!!
 
Eg nærme meg 25år og mann min nærme seg 32[:D]
 
Ja eg synes det har vært utrulig arti å ha dem så tett,,,dem leke ilag heile tia....litt krangling også innimellom men d må tell[8D]
 
Back
Topp