Mackenzie87
Betatt av forumet
Denne uken skal jeg sende inn søknad om permisjon. Jeg lurer litt på hvordan dere har gjort det, i forhold til dekningsgrad? Og det at vi får barn i april? I vår kommune så får vi ikke barnehageplass før 1 august. Hva gjør vi liksom fra permisjonen er slutt til barna begynner i barnehagen? Jeg tenker på at om pappaens permisjon er ferdig i midten av mars, så er det 1,5 mnd før kontantstøtten kommer. Noen som har laget en plan de vil dele? Her vil ikke pappaen ta ut alt sammenhengende, så er litt usikker på hvordan vi skal løse det. Tips, forslag, gamle erfaringer Osv taes imot med stor takk!
PS. Med førstemann tok jeg først min permisjon + ferie og deretter tok mannen 12 uker pappaperm som den gang var pappakvoten før vi fikk bhg 1 april. Da bodde vi i en annen kommune. Far i huset hadde det ikke noe særlig disse 3 mnd, og det ble egentlig bare rot og kaos for oss alle tre. Så vi må gjøre det på en annen måte denne gangen
PS. Med førstemann tok jeg først min permisjon + ferie og deretter tok mannen 12 uker pappaperm som den gang var pappakvoten før vi fikk bhg 1 april. Da bodde vi i en annen kommune. Far i huset hadde det ikke noe særlig disse 3 mnd, og det ble egentlig bare rot og kaos for oss alle tre. Så vi må gjøre det på en annen måte denne gangen

blir samme dato tilbake ja, bare at ungen blir to uker yngre, og det har ikke akkurat noe å si i denne sammenheng uansett. HeHe.. Får skylde på "gravidtåka". 

ikke så lett å sette seg inn i alt. Har jo aldri vært mamma før, og vanskelig å på forhånd si hvordan ting vil bli. Heldigvis er det en del ting man kan endre på da..